Кропивничани можуть запропонувати власний дизайн нових табличок із назвами вулиць

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

У міській раді Кропивницького під головуванням заступника міського голови Олександра Мосіна відбулось перше засідання організаційної комітету з визначення переможця конкурсу розробки єдиної адресної атрибутики.

До складу комісії також увійшли представники відділу культури і туризму, головного управління житлово-комунального господарства, управління містобудування та архітектури, керівники ЖЕО.

На розгляд комісії були представлені пропозиції від двох претендентів – підприємства «Антураж А» та ФОП “Антураж”. Вони запропонували два варіанти – простішу: інформація на синьому фоні білими літерами та стилізовану під  історичну, багатоколірну, з фотографіями. Відрізняються зразки табличок і матеріалом виготовлення, відповідно через це і їхня вартість теж різна.

“Головна вимога до оформлення знаку адресації — це унікальність і лаконічність, — відзначив Олександр Мосін. — Знак має передавати ключову характеристику міста Кропивницького, формувати позитивний туристичний імідж міста”.

Головномий архітектор міста Вадим Мездрін звернув увагу, що  жоден з варіантів не відповідає заявленим у Положенні про конкурс вимогам. Він запропонував долучити до розробки оформлення адресних табличок спілку архітекторів. Ще одна пропозиція щодо етапів проведення конкурсу, яка знайшла підтримку і в інших членів комісії, надійшла  від голови подільської районної ради Руслана Фросіняка. Він запропонував спочатку провести конкурс ідей оформлення, а вже потім обрати підприємство з відповідними потужностями для виробництва. А щоб до конкурсу залучити якомога більше активних та творчих громадян, Руслан Фросіняк запропонував подовжити термін прийому заявок.

У підсумку організаційний комітет вирішив подовжити термін конкурсу до 1 березня 2017 року. Свої пропозиції можуть надавати як підприємства-виробники, так і фізичні особи, участь у конкурсі безкоштовна.

До конкурсних робіт обов’язково додається заявка з відомостями про автора, що включають: прізвище, ім’я, по батькові, вік, місце роботи (навчання), місце проживання, контактні телефони та електронна адреса. Роботи надсилаються або подаються на розгляд в друкованому вигляді за адресою 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 або на електронну адресу: guzhkg@krmr.gov.ua.

Голова комітету Олександр Мосін звернувся  до креативних кропивничан з прпопозицією проявити ініціативу та взяти участь розробці оформлення адресних табличок для вулиць рідного міста.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар