Важливо

7 факторів, які потрібно враховувати при купівлі офісних меблів

Вибір правильних меблів так само важливий, як і вибір правильного типу офісу. Це не тільки сприяє добробуту, але й впливає на продуктивність та залучає потенційних працівників. Тому перед тим, як піти до найближчого меблевого магазину, ось 7 речей, які ви повинні врахувати.

1. Вартість

Фінансування стартапів непросте. Кожна витрачена копійка – це інвестиція. Ви повинні показати своїм інвесторам, що розумно витрачаєте довірені вам гроші. Таким чином, перш ніж купувати будь-які меблі, враховуйте їхню вартість. Скільки грошей витратите на певний стіл чи стілець? Скільки ви купите? Заздалегідь визначившись із бюджетом, ви зможете звузити свій вибір, не погіршуючи якість.

Щоб заощадити, ви завжди можете купити мебель для офиса в інтернет-магазині компанії “AMF”, яка має широкий асортимент товарів на будь-який смак.

2. Потреби

Працівники будуть сидіти та працювати більшу частину дня, тому забезпечити їм зручне крісло та письмовий стіл – обов’язково. У наш час ергономічні стільці та столи стають трендом, оскільки вони спрощують роботу, що підтверджується дослідженнями в галузі охорони здоров’я. Маючи безліч цих товарів на ринку, ви можете придбати їх за доступною ціною.

972292030e42ac14b70c2007e3ecb399.jpg

Окрім стільців та письмових столів, ви також можете купити інші меблі та оформити свій інтер’єр залежно від типу вашого бізнесу. Ви хочете атмосферу схожу на кафе, де співробітники можуть легко спілкуватися та співпрацювати один з одним? Придбайте величезний стіл і кілька стільців. Ви цінуєте особистий простір працівників і хочете, аби вони могли зосередитися? Купіть письмовий стіл з кабінками-роздільниками. Якими б не були ваші плани, майте на увазі, що ваш вибір повинен зробити офіс сприятливим середовищем для роботи.

3. Офісне крісло

Продовжуючи попередній пункт, звертаємо увагу на вибір офісного крісла, яке має бути ідеальним сплавом комфорту, краси і турботи про здоров’я.

Основні пункти, яким треба приділити увагу при виборі крісла:

  • Підлокітники. Саме вони мають регулюватися за висотою і бути відповідної ширини, аби на них можна було комфортно покласти руки.
  • Спинка. Вона також повинна регулюватися, і головне, підтримувати здоровий вигин хребта. Правильна спинка крісла має бути шириною в 30-50 сантиметрів.
  • Матеріал. Дехто забуває про цей пункт, але він є важливим. Оббивка крісла має бути з міцної та зносостійкої тканини, екошкіри чи сітки, які останнім часом набувають більшої популярності.
  • Висота. Наявність регуляції висоти крісла дозволить ногам міняти положення і таким чином давати їм відпочинок.

a0682e55d98c8bd3121c7f44239361fe.jpg

4. Гнучкість та функціональність

Наступне, що слід врахувати – це гнучкість та функціональність меблів. У вашому столі є місце для зберігання файлів? Чи можете ви розтягнути ноги під свій стіл? Вони достатньо комфортні для ваших співробітників? Якщо ваші відповіді – так, ви зробили розумну інвестицію.

Меблі з декількома функціоналами – це завжди кращий вибір. Урівноважуючи функціональність з низькою вартістю, ви збиваєте двох птахів одним каменем.

5. Розмір

Розумний вибір – це купувати меблі, які пропорційні за розмірами вашим офісним приміщенням. Якщо привезти громіздкі, то вони займатимуть чималий шматок офісу. Через тісний простір, ви та ваші працівники не зможете вільно пересуватися. Таким чином, спочатку дізнайтеся розміри вашого офісу, а потім вивчіть способи його максимального використання. Аранжування меблів певним чином також може допомогти зробити офіс більш просторим. Суть полягає в тому, щоб забезпечити приміщення потрібними меблями і пам’ятати про те, аби вашій команді було комфортно.

b2571ffae0235802b016dc139ceb979e.jpg

6. Естетична цінність та ідентичність бренду

Придбайте той вид меблів, який може сприяти красі вашого офісу. Хороший офісний дизайн піднімає настрій, знижує стрес і підвищує продуктивність.

Для цього знання психології кольорів є перевагою. Наприклад, якщо ви хочете, щоб у вашому офісі була творча та енергійна атмосфера, використовуйте помаранчевий колір. Якщо хочете випромінювати мудрість і спокій, використовуйте синій. Однак будьте уважні при виборі безлічі різних кольорів. Якщо оформлення перетвориться у складну суміш, це може негативно позначитися на роботі компанії чи навіть викликати головний біль у працівників і відвідувачів.

Проте, не вибирайте меблі лише тому, що вам подобається їхній колір чи дизайн. Ви маєте зупинити свій вибір на тому, що відповідає вашому бренду чи офісній атмосфері. Офісні меблі повинні відображати ідентичність та культуру компанії.

7. Чистота

Якщо ви знайшли офісні меблі, які відповідали вищевказаним пунктам, переходьте до наступного кроку. Не забудьте спочатку ретельно провести санітарну обробку, перш ніж заносити їх в офіс. Чисті меблі сприяють зменшенню прогулів працівників через хворобу.

Пошуки правильного типу офісу та меблів для вашого бізнесу можуть бути непростими. Тим не менше, це зусилля, які ви повинні зробити заради своєї компанії. Можливо, ви будете виснажені через декілька днів пошуку, проте воно того варте. Коли ви побачите оновлений офісний простір у всій красі, то відчуєте заслужену повагу до самого себе за пророблену роботу. а інтернет-магазин компанії “AMF” із широким вибором офісних меблів допоможе швидше розпочати свій бізнес.

1c917a0a3e197caf37808e9fafcef393.jpg

Поширити:

Залишити коментар:

коментар