Шахраї у Кропивницькому нагріваються на “теплих кредитах”

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

У Кропивницькому діє шахрайська схема “теплих кредитів”. Головними жертвами мисливців за легкою наживою стають люди похилого віку. Шахраї приходять до квартир і пропонують оформити “теплий кредит” за спрощеною процедурою, навіть надають знижки на послугу – після оплати внеску “представники програми” зникають безслідно. А точніше – переходять до обробки наступних жертв.

Почастішали звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області від мешканців обласного центру про те, що до них додому навідуються незнайомі люди з пропозиціями про участь у державній програмі утеплення житла.

Історії, законодавство та права споживача - у серії публікацій "Споживач має право".

«Теплі кредити» самі до споживачів не приходять

Гості агітують господарів квартир укласти договори про встановлення металопластикових вікон чи дверей, утеплення стін, обіцяють, що все зроблять гарно. Крім того, переконують, що господарям жител, зважаючи на їхній поважний вік, ще й буде зроблена істотна знижка. Одним словом, умови – краще не знайти.

Люди вірять: не читаючи, підписують договори, сплачують завдаток. А дехто, не маючи вдома грошей для його сплати, навіть зголошується на пропозицію гостей під’їхати їхньою машиною до відділення банку, в якому «лежать» заощадження. Зняту суму грошей, яку, можливо, перший раз у житті в руках тримали, тут же віддають. А потім з’ясовується, що до державної програми підвищення енергоефективності житла ті візитери не мають ніякого відношення, просто в такий «підприємливий» спосіб розширюють коло своїх клієнтів, відверто гріючи руки на обмані.

Як правильно оформити «теплий кредит»?

Перша електронна газета спільно з ГУ Держпродспоживслужби у Кіровоградській області продовжує розповідати про те, як не потрапити на гачок шахраїв.

Тільки Ви або належним чином уповноважена Вами особа маєте право звернутися до одного з банків: ПриватБанк, Ощадбанк, Укргазбанк для оформлення кредиту. Там детально розкажуть про порядок укладення договору на оформлення кредиту та необхідний пакет документів.

Деякі суб’єкти господарювання працюють як партнери з банківськими установами за програмою енергозбереження – такі підприємці обов’язково укладають з банками договори про співпрацю. З переліками таких суб’єктів господарювання можна ознайомитися у відділеннях банків. Тобто, перш ніж укладати договір із незнайомими людьми щодо енергоефективності будинку (утеплення, установки вікон тощо), необхідно впевнитися, чи вони насправді є партнерами одного із банків в наданні споживачам перелічених послуг.

Крім того, ситуація з видачею кредитів змінюється. Наприклад, як повідомляється на сайті Держенергоефективності, протягом січня – березня 2018 року видача кредитів на енергоефективні заходи в рамках Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010-2020 роки, затвердженої постановою КМУ №243, не здійснювалася.

У Держенергоефективності створено Call-центр для надання населенню роз’яснення щодо отримання державної підтримки на впровадження енергоефективних заходів. Фахівці Call-центру надають консультації про порядок отримання компенсації за кредитами, взятими на заміну газових котлів та придбання енергоефективних матеріалів та обладнання. Call-центр працює щоденно з 09:00 до 17:30 (крім вихідних та святкових днів), перерва – з 13:00 до 13:30. Отримати консультації можна за тел.: (044) 296-71-60, 292-32-57 та e-mail: energoefect@saee.gov.ua, energoefect2@saee.gov.ua, energoefect3@saee.gov.ua.

Читайте також: Мешканець Кіровоградщини відправив собі “Нової поштою” спортивний мотоцикл із Закарпаття додому. А замість очікуваної посилки отримав 200 грн компенсації за те, що його «YAMAXA» уже віддали комусь іншому. Зрештою, таку ціну клієнт сам визначив для свого транспортного засобу, а “Нова пошта” не порушила жодних умов обслуговування. Які права в такому випадку має споживач?

Детективна посилка: як мешканець Кіровоградщини пересилав собі мотоцикл “Новою поштою”

Поширити:

Залишити коментар:

коментар