Просто зроби це: історія слогану бренда Nike

За версією американського журналу про рекламу AdAge, слоган Just Do It, що належить брендові Nike, зайняв друге місце у рейтингу найкращих слоганів XX століття. 

Коли вперше прозвучало гасло та хто був ідейним креатором фрази? Відповідь – далі.

Перша реклама на телебаченні

Наприкінці 1980-х років бренд nike запустив рекламу на телебаченні, щоб зацікавити нову аудиторію. Продукція призначалася для кількох видів спорту: бігу, ходьби, тренінгу, баскетболу та фітнесу. 

Хоча концепція збереглася й досі: такий одяг та взуття продається по всьому світі, й офіційний дилер в Україні – магазин Sportmaster.

Але тодішній рекламі не вистачало єдності. Міркуючи над загальною фразою, Ден Віден, засновник штатної рекламної агенції Nike згадав останні слова портлендського вбивці Гері Гілмора, страченого за 10 років до того. Перед стратою чоловік вимовив: “Нумо зробімо це”. Рекламіст перефразував вираз й запропонував Філу Найту. Той був не в захваті.

Ніхто й гадки не мав, що гасло сподобається людям. Однак, щойно рекламна кампанія стартувала, розпочалася “магія трьох слів”, що триває до сьогодні.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар