Важливо

На Кіровоградщині відремонтують одну з найбільш вантажонапружених залізничних колій

На Знам’янській дирекції залізничних перевезень одеські залізничники розгорнули масштабні роботи з реконструкції одного з найбільш вантажонапружених напрямків України. Про це Першій електронній повідомляють у прес-службі регіональної філії «Одеська залізниця».

На перегоні Пантаївка – Користівка дільниці Знам’янка – П’ятихатки, якою курсує поїзд категорії Інтерсіті+ замінять 10,8 км рейкошпальної решітки парної колії. Роботи розпочалися 4 квітня. Щоденно у модернізації колії задіяні понад півтори сотні колійників і п’ять колійних машинних станцій. Наразі вже виконано 70% від запланованого обсягу робіт: укладено рейко-шпальну решітку, проведено роботи по очищенню баласту та вкладанню рейковий плітей. Роботи тривають згідно з попередньо розробленим графіком. Організовував розгортання робіт заступник начальника служби колійного господарства з ремонту Іван Василенко.

Виконання зазначеного комплексу робіт допоможе збільшити швидкість руху пасажирських поїздів до 100 км/год, а вантажних – до 80 км/год. Завершення робіт дозволить збільшити пропускну спроможність зазначеного перегону та забезпечить виконання графіку руху пасажирських (зокрема Інтерсіті+) та вантажних поїздів.

Останній раз ремонтні роботи по парній колії проводилися у 90-х роках і за цей час через дану дільницю пропущено майже мільярд т брутто вантажів. Даний обсяг робіт було заплановано провести минулого року проте, через відсутність матеріалів верхньої будови колії, їх виконання було перенесено на 2016 рік.

Для виконання робіт у довготривале «вікно» (технологічна перерва у графіку руху) було відмінено два пасажирських поїзди №63/64 Дніпропетровськ – Одеса, №793/794 Харків – Т.Шевченка та два приміські –   №6002/6001 Знам’янка – П’ятихатки, №6663/6664 Кременчук – Знам’янка. Також за варіантним графіком організовано рух низки пасажирських та вантажних поїздів.

Всього на цей рік заплановано провести реконструкцію 51 км колії. Крім цього колійники планують провести капітальний ремонт 51 км колії (з них 18 км – посиленого), середній ремонт 100 км та на 100 км колії провести комплексно-оздоровчий ремонт. Також колійники замінять майже 33 км рейок. Ще у планах залізничників відремонтувати середнім ремонтом 50 стрілочних переводів та замінити на нові ще 50 одиниць (у тому числі 20 на залізобетонних брусах). Як окремий вид робіт буде проведено заміну 40 залізобетонних брусів на нові.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*