Важливо

На наступному тижні вирішиться доля експериментальних клінбоксів у Кропивницькому

Дмитро Васильєв
Громадський транспорт, житлово-комунальне господарство, торговельні кіоски, інфраструктура міста, державні закупівлі, спорт, місцева політика, - це перелік тем, на які я, як журналіст, звертаю особливу увагу. Але цей перелік не є вичерпним! Для мене важливо усе, що хвилює наших читачів і потребує висвітлення.
Контакт: Facebook Telegram
клінбокс по вул. Юрія Коваленка, навпроти магазину "Велмарт"

На наступному засіданні комісія з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами у Кропивницькому підіб’є підсумки експерименту із клінбоксами в обласному центрі.

Про це інформує сайт КМР.

Це питання обговорили на черговому засіданні комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території міста під головуванням заступника міського голови Олександра Грабенка.

Порядок денний засідання складався з 12 питань, які стосувалися встановлення пріоритету на місця розміщення зовнішньої реклами та продовження терміну дії дозволів. Пропозиції щодо продовження терміну дії члени комісії погодили одностайно, а от дозвіл на розміщення отримали не всі. Половину таких пропозицій, що не відповідають правилам та нормам благоустрою міста, власники рекламних конструкцій мають допрацювати.

Під час засідання член комісії Юрій Яровий підняв важливе питання щодо розміщення по місту клінбоксів, на яких рекламні агентства також розташовують рекламу, яку ніхто не погоджує.

“Це був експеримент, за умовами якого у Кропивницькому мали встановити 16 клінбоксів на півроку, але по місту їх нараховується набагато більше, – зазначив Юрій Яровий. – Крім того ці конструкції, які першочергово передбачені для сміття, дуже часто стоять ним переповнені по кілька днів”.

Тож на наступному засіданні комісія підіб’є підсумки експерименту із клінбоксами в обласному центрі.

Нагадаємо, перші клінбокси у Кропивницькому встановили у серпні 2016 року.

Члени комісії також звернули увагу на зовнішній вигляд рекламних конструкцій на зупинках громадського транспорту. Однією із умов при встановленні таких носіїв було дотримання пропорцій, коли реклама на зупинках мала займати не більше, як 20% від усієї площі. Але ця умова власниками зупинок була порушена, і конструкції стоять повністю обклеєні рекламою. Для прикладу, як повинна виглядати зупинка громадського транспорту, члени комісії згадали зупинку навпроти бізнес-центру “Ельворті” по вулиці Євгена Чикаленка. Вона облаштована wi-fi зоною, а також має роз’єми для підзарядки мобільних телефонів, що здійснюється за допомогою сонячної батареї. Крім того на зупинці не розміщено жодної реклами.

Оскільки гарні справи треба заохочувати, пролунала пропозиція оголосити подяку власниці кафе, яка обладнала сучасну і гарну зупинку.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*