У Театрі корифеїв презентували мелодраму режисера Сергія Курчева

Учора, 4 жовтня, в обласному музично-драматичному театрі ім. Кропивницького відбувся передпрем’єрний показ вистави «Кохання-листування» за п’єсою американського драматурга Альберта Герні.

Журналістам Першої електронної газети пощастило не лише першими побачити виставу, а й ексклюзивно поспілкуватися з її режисером.

«Як будь-яка мелодрама, це завжди качелі. Він до неї, вона від нього, вона до нього, він від неї. Вистава має двох героїв. Неважливо, як їх звати, але є він і вона, які проходять певні етапи дорослішання від дитинства до похилого віку. Але ми вносимо ще третього персонажа. Це фактично переписка, тобто листування, яке ми виводимо на екран і яке в принципі стає одним із важливих елементів і в чомусь самостійним персонажем, який створює дуже сильну атмосферу. І в цьому нам дуже допомагала Тетяна Бовшик – артистка, яка взяла на себе функції відеорежисера», – розповідає Сергій Курчев.

photo-5253877075239096303-y

Сергій Курчев зізнається, що це було непросто через брак технічних можливостей, але, як завжди, усупереч усьому свій задум режисеру вдалося реалізувати.

Вибір саме малої сцени театру – теж не випадковий, адже це дозволяє глядачеві, як на долоні, бачити і відчувати головних героїв.

«Формат, у якому актор працює на відстані двох кроків від глядача, вимагає вдосконалювати акторську майстерність, відчувати енергетику глядача, який стає ніби героєм театрального дійства.

Ця близькість дає можливість бачити найменші нюанси гри акторів», – каже режисер.

386875180-865380611915071-2637806428301112445-n

На запитання журналіста про атмосферу в театрі у зв’язку з призначенням нового директора і чи не позначилося це на творчій роботі колективу, Сергій Курчев сказав:

«Мені здається, що Театр корифеїв – досить стійка структура, яка вже пережила не одну бурю. Є професійний кістяк людей, які живуть цим театром, і це, насправді, не пусті слова. Вони живуть не стільки іменами, скільки спадковістю того високого звання, тієї атмосфери, яку намагаються з честю і достоїнством нести. Цей момент допомагає найбільше, тому що ти відчуваєш підтримку.

Мені здається, в театрі присутнім творчий дух і він не прив’язуються до якихось конкретних імен. У театрі є внутрішня живучість, внутрішня сила, яка дає йому снаги бути, працювати для свого глядача, бо це важливіше. Така моя думка».

photo-5253877075239096302-y

Запрошуємо глядачів на прем’єру вистави, яка відбудеться 5 жовтня. Ця неймовірна лавсторі, яку герої пронесли крізь все своє життя, варта уваги.

384547664-369416998745595-3979041046883004218-n

384547638-1665630340582039-4961070451783240100-n

386893137-362932302852991-4748594488737949352-n

384545895-703656161170224-7892879952897872896-n

386887927-1256043021746126-1326999478155266221-n

384546107-1471387196989633-7943614027624623919-n

386861440-693745822811998-8388665051268008472-n

384547549-2619432738215648-8427523858140844999-n

384546109-343581351451248-6143998292189987502-n

385473743-645657991009398-3403567514726176023-n

384546097-624328316569088-8062719021290883801-n


Нагадаємо,  нещодавно голова обласної ради Юрій Дрозд представив колективу театру його нового керівника, хоча сам обіцяв не здійснювати одноосібних призначень. Попередньому директору В’ячеславу Вандрашеку вручили розпорядження про звільнення. Вандрашек повідомив, що відстоюватиме своє право на працю в суді.

Його звільненню передував скандал, який розгорнувся навколо спроб представників обласної ради змусити Вандрашека самостійно піти з посади. Тоді останній привселюдно заявив про тиск, а актори виступили на його підтримку.

Після представлення нового директора з театру звільнилася провідна актриса Інна Дорошенко.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар