До Кіровоградської обласної Інспекції з питань захисту прав споживачів звернулась кіровоградка, яка більше двох місяців не могла подивитись свій телевізор.
Як повідомили Першій електронній у Держспоживінспекції, нещодавно вони отримали звернення жінки, яка придбала неякісний телевізор «Сатурн» в магазині «Комфі».
У сервісному центрі телевізор ремонтували два місяці, хоча визначений законом термін для усунення таких недоліків – 14 календарних днів. Потім власниці телевізора повідомили, що працювати річ не буде. Для заміни відповідної моделі немає, але через певний час можна отримати телевізор іншої моделі цього ж виробника.
Коли надійшов уже другий телевізор, жінка звернула увагу на пошкоджену упаковку і відсутність наклейки у куточку екрана – це свідчило про те, що річ була у користуванні. Проте продавці таки переконали її забрати цей товар.
Під час перевірки в магазині телевізор працював, а підключивши його вдома, замість кольорового зображення замайоріли чорно-білі «барви», які через хвилину взагалі зникли. Кольорова плазма перетворилася на радіо, адже звук за лишився якісним. Жінка вкотре повезла телевізор до магазину з вимогами замінити на інший або повернути кошти, на що цього разу отримала відмову.
Обурена кіровоградка звернулася до обласної Інспекції з питань захисту прав споживачів, яка врешті домоглася того, що жінці повернули кошти у розмірі вартості покупки.
Якщо вам відомі факти порушення справ споживача, звертайтесь за телефоном гарячої лінії інспекції: (0522) 22-26-53
Кіровоградська обласна Інспекція з питань захисту прав споживачів знаходиться за адресою:
м. Кіровоград, вул. Преображенська, 2 тел/факс(0522) 22-26-53