Для побудови тролейбусної лінії до селища Нового немає технічної можливості – начальник управління транспорту Олександр Вергун

19 січня в Єдиній системі місцевих електронних петицій з’явилося звернення з проханням поєднати Кропивницький та селище Нове тролейбусним маршрутом. Сьогодні, 30 січня, Перша електронна поцікавилась у начальника управління розвитку транспорту Олександра Вергуна про доцільність та реальність цього проекту.

Нагадаємо, автор петиції просить розглянути питання створеня дротового тролейбусного маршруту №274 до селища Нове.

Олександр Вергун зазначив, що знає про існування цієї петиції і на початку розмови відразу окреслив недоцільність та невиправдану дороговартісність цього проекту:

“Для побудови тролейбусної лінії до селища Нового  немає технічної можливості. Там, де кільце біля “Ліани”, є шляхопровід і залізнично-дорожній переїзд з високовольтними лініями. Там провести лінію неможливо”.

Начальник транспортного управління розповів, що у суботу, 28 січня, був на селищі Новому і намагався презентувати новенчанам плани на 2017 рік, але констатує, що не всі бажали його почути.

“Я розповів, що ми плануємо придбати транспортні засоби з автономним ходом, так звані електробуси. Вони будуть рухатись від 101 мікрорайону до селища Нового автономно, без ліній електропередач”, – говорить пан Олександр.

Окрім технічної неможливості прокладання ліній електропередач до селища Нового, начальник управління транспорту відзначає ще й економічну недоцільність цього проекту.

“Два місяці тому ми рахували: вартість будівництва одного кілометру ліній електропередач вартує 4,7 млн грн, а до сел. Нове потрібно вести 7,5 км ліній. Окрім цього, там потрібно зводити як мінімум дві тягові підстанції, а вартість однієї становить 22 млн грн. Це вийдуть “золоті” електромережі”, – розповідає Олександр Вергун.

Методом простих арифметичних розрахунків, вартість зведення тролейбусної лінії до селища Нове становитиме близько 80 млн грн. На думку начальника транспортного управління та керівника тролейбусного КП “Електротранс” Олександра Луценка, набагато вигідніше придбати тролейбуси з автономним ходом.

Олександр Вергун та Олександр Луценко з початку 2017 року вже ведуть роботу над процесом придбанням цих так званих електробусів.

Читайте також: 

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

2 коментаря до Для побудови тролейбусної лінії до селища Нового немає технічної можливості – начальник управління транспорту Олександр Вергун

  1. Олександр, а може не вігідно тримати таких керівників? Чи не вігідно тримати смт Нове поруч, яке додасть до електротранспорної компанії м. Кропивницького 2 млн Пасажиропотік за маршрутом 274 чи іншим, (наприклад 274 а на ковалівку) на позорні 6млн 624тис 402 пасажирів по прогамі транспорту КМР Віргуна О.? Так відомо студенту-економісту та техспеціалістам де є курсові з економіки що пасажиропотік зменшить постійну складову витрат тролейбусного парку! А чи знаєте Ви, що половина “добросовісних” пасажирів жаліють кондуктора і віддають йому квиточок, який три рази йде по кругу? А тепер по суті питання та недостовірної інформації: “технічну імпотенцію” треба лікувати економічними розрахунками к Порядку (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z2035-13) Ви на смт. Нове Презентували 100% правильну програму розвитку, але це треба було попередникам робити ще 25 років тому щодо дротового зєднання. За ці роки, або починаючи з 2017 року можна побудувати по кілометру за рік і то через 8 років буде тролейбусна лінія. Те що транспортно-депутатська мафія не дає розвитку декоративного тролейбуса м. Кропивницького і інших міст, тільки завдяки того що не всі громадяни ще встали з колін – це ви не визнаєте звісно? А тепер до цифр. Ви оголосили про голі , непідтверджені хочаб таблично цифри про вартість 1 км тролейбусної лінії в 4,7 млн. Не порівняли мідний дріт з біметалевим. Не подали оприлюднений розрахунок по Специфікації вартості 1 км. ПРо необхідність 320 електроопор, 20т. дроту контактного (мідь), про дріт мережевий (живлення по зонах), про розрахунок потужності необжідної для забезпечення 8 км лінії при наявності максимум одночасно 6-8 тролейбусів потужністтю 150…170кВт та коеф. використання потужності 0,4…0,6 від тих заявлених, розрахунок про рекуперацій ні (генератор при гальмуванні) енергетичні віддачи в мережу при гальмуванні, про складову в собівартості енергетичної складової між дизелем , метаном та електротягою, яка доходить до економії в 4-рази, про кількість водіїв в 4- маршрутках та одному тролейбусі, їх явно не 4. НЕ оприлюднюєте скільки тягових підстанцій по місту і яка потужність кожної. Ци цифри не показані і не оспорені. Розрахунок на стіл і на експертизу. ТАКОЖ ВИ НЕ СКАЗАЛИ САМОГО ГОЛОВНОГО, ЩО ЗА РОКИ КІРОВОГРАДСЬКОГО ТРОЛЕЙБУСА ТЯГОВІ ПІДСТАНЦІЇ ТА КОНТАКТНІ МЕРЕЖІ І СІТЬОВІ ПІДВОДНІ САМАРТИЗОВАНІ МАЙЖЕ ДО НУЛЯ.

  2. Так що всі витрати, понесені на монтаж та закупівлю будуть амортизуватись всіма пасажироперевезеннями міста а не одноособово смт. Нове. То що там не вигідно? Це ітог, навіщо гасить людей? Ці дії є некомпетентні та підсудні. Ви не сказали що навіть при 80 мільонах витрат на електроменежу, хоча вистачить БЕЗ ВІДКАТУ і 40млн. з облаштуванням фермених арок замість електроопор через міст та поворот на смт Нове. Ви не розповіли що існує 1,5-2км електроопор без дроту, які злочинно були демонтовані приблизно в 2000 році, тобто з інтервалом в 40 метрів електроопор та стоять 80 опор – ви це врахували. Чи є в загашниках контактний дріт? Також скажу, що на гілці смт Нове 8 км необхідна потужність приблизно 1000…1200кВт (0,6 кV мережі). Одна тягова підстанція якої потужності в Кропивницькому? Де їх розташування? Невідомо. Зато Вам відомо що це дорого і що треба дві, а може не треба взагалі, а може…….5. А яка вартість АКБ для тролейбусів з докаткою? Ви не маєте права без розрахунків, аналізу та погоджень ліпити горбатого. Дорого мабуть жити в злиднях і амортизовувати приватний транспорт по 5-6 грн і їздити як скот на убой та отримувати зверх прибуток де розрахунки не відповідають факту процесу. Це реально граничить з геноцидом населення і свідомим скороченням населення, поразацікавитись цим СБУ. Тікають люди, старіє мікрорайон, скоро вже нікому і маршрутки не потрібні будуть. Гроші знайдуться, так як Ви хочите знайти і на тролейбуси з докаткою. І ще, це буде провал коріш за все, так як якщо не помиляюсь амперажний запас ходу АКБ хвате лише на перегонку чи докатку порожнього тролейбусу, а при 100 пасажирах він поїзде ну 2-3 дні ну місяць, особливо під гору. Якщо буде безперебійно працювати така схема – я підніму лапки. Перестаньте знущатись над населенням. ТАК ОТ, ВСІМ ВІДОМО, ЩО ТРОЛЕЙБУС НЕМОЖНА ПО ЗАКОНУ ПРИВАТИЗУВАТИ – ЦЕ ГОЛОВНА ПРИЧИНА ВІДСУТНОСТІ РОЗВИТКУ! Все там вигідно, особливо для розвитку, оцивілізовування перефірії, зменшення навантаження на бюджет країни щодо відшкодування пільг., так як відшкодування пов.язано з собівартістю перевезень, які відшкодовуються. Паразитувати на власному населенні – це крисятництво. Думаю розрахунок прийдеться показати і громадянам і АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ. Це і є стратигічний розвиток міста, коли рулять правудиві цифри та дії на прогрес, а маршрутникам, які весь час шантажують та плачуться, не показуючи розрахунок своїх собівартостей – здайбуться і інші маршрути, та й ніхто не вигоняє їх. Але громада селища дуууууже злиться коли їх трамбують як скот, не дають білетів та перевантажують ті газелі, де відповідно немає і обліку, не проводиться робота з населення щодо витребування білетів. І ще, Ви та всі чиновники знаходяться на службі у справжньої влади – нороду, якому Ви присягали на вірність присягою, відповідно до закону “Про службу в органах місцевого самоврядування”. Буде так як хоче народ і каже наука – економіка, як каже Ваша посадова інструкція та закон Цифри суддя. Коли Ви купляли квартиру та автівку, ви задумувались про дорого, невігідно? Коли Вас народжували Вашим батькам хтось казав що це дорого? Асфальт покласти це дорого чи необхідність? Томограф купити? Так асфальт і тамограф у больниці не окуповуються, а тут живий потік і живі гроші, навчіться нормально керувати, конролювати пасажиропотік , стимулювати, розвивати, ане ужиматись, скоорочувати та займатичь самодурством. Я поки в шоці від Ваших дій. http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1914-15

Коментарі заборонені.