![photo_5343941323960473243_y](https://persha.kr.ua/wp-content/uploads/2024/02/photo_5343941323960473243_y-678x381.jpg)
Нові логотипи Кіровоградського обласного краєзнавчого музею, його відділів та філій презентував директор Борис Шевченко під час загальних зборів колективу сьогодні, 8 лютого.
Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією музею.
«Наша мета – розробити логотипи, які б поєднали традиції і сучасність. На їхню розробку ми не витратили бюджетні кошти. За основу всіх логотипів був взятий символ нашої області, який використовується в геральдиці, зображення скіфського орла. Кожен заклад виокремили за кольоровою гамою та символічними зображеннями», – зазначив директор закладу Борис Шевченко.
Зокрема, логотипи розробили:
- Кіровоградському обласному краєзнавчому музею,
- заповіднику-музею Івана Тобілевича (Карпенка-Карого) «Хутір Надія»,
- Меморіальному музею Марка Кропивницького,
- Музейно-природничому заповіднику Тобілевичі,
- Музею історії українського хореографічного мистецтва,
- Історико-архітектурному заповіднику «Свято-Хрестовоздвиженська церква»,
- Історико-меморіальному заповіднику «Чорний ворон»,
- Регіональному центру наукових історико-краєзнавчих досліджень.
Крім представлення логотипів, Борис Шевченко озвучив стратегію розвитку обласного краєзнавчого музею та його філій у 2024 році. Зокрема, наголосив на необхідності поєднання традицій і сучасності, дотримання балансу між ідеями та можливостями, постановці і реалізація реальних завдань.
Нагадаємо, сьогодні рік як Обласний краєзнавчий музей очолив новий керівник.
Читайте також: Борис Шевченко: Як змінився краєзнавчий музей після вторгнення