Ансамбль ім. П. Вірського влаштував у Кропивницькому свято хореографії та магії. За свою майстерність колектив поплатився – кропивничани довго не хотіли відпускати танцівників зі своєї сцени.
Крім хороводу та гопака у традиційних форматах, ансамбль ім. П. Вірського влаштував у Кропивницькому марафон побутових замальовок. У танках розповідали про цікаві ситуації або ж показували один день із життя, до прикладу, чоботаря чи ткалі.
Також танцівники урізноманітньовали свої виступи костюмами – з різних куточків України. Впізнавалося традиційне вбрання жителів Закарпаття, центральної України. Сценічні гуцули ансамблю озброєні були трембіти.
“Давно Кропивницький не бачив такого хореографічного свята у всіх розуміннях цього слова. Я не вперше на концерті цього ансамблю, тому впізнавав нові постановки. Також танцівники вперше добавили у свою хореографію магії. Виступали у форматі своєрідних коперфільдів. Моя маленька донечка ще з місяць тому почала казати, що обов’язково має бути на цьому концерті. Вона настільки була вражена майстерністю танцівників, що її ноги аж танцювали. Ми з дружиною її заспокоювали, щоб вона спокійніше поводилася”, – поділився враженнями із Першою електронною кропивничанин Сергій.
Хореографічні коперфільди додали елементи несподіванки у кілька своїх постановок. Зокрема, під час одного з танців чоловіки склали посеред сцени купу гілок верби і дивним чином звідти з’явилася дівчина. Її не було напередодні серед танцюючих і пройти непомітно до центру сцени теж неможливо. Тож поява дівчини на сцені так і лишилась для кропивничан таємницею.
Наприкінці концерту ансамбль вдарив по фантазії гостей ще раз. Під час хореографії з нитками танцівники відтворювали процес ткання – переплітали візерунки. Потім скидали всі нитки в купу і нізвідки взявся великий килим.
За свою майстерність ансамбль ім. П. Вірського жорстоко поплатився. Кропивничани ледь не взяли танцівників у заручники – після виступу гості стоячи аплодували ансамблю і не хотіли їх відпускати. Під час овацій публіки танцівники виконали ще декілька фрагментів своїх постановок.