ПрАТ «Кіровоградобленерго» і Кіровоградська обласна енергетична компанії (КОЕК) нагадують клієнтам, що передавати показники лічильника на електроенергію потрібно лише через оновлену версію мобільного додатку й офіційні канали комунікації.
Про це повідомляє Перша електронна газета.
Якщо клієнти КОЕК користуються старим, НЕ оновленим додатком, то оператору системи розподілу НЕ отримає надісланих показників лічильника. Тому потрібно завантажити НОВУ версію «КОЕК Мобайл» і передати показники, саме через цей застосунок.
Водночас ПрАТ «Кіровоградобленерго» пропонує своїм клієнтам скористатися одним з наступних каналів комунікацій:
- Особистий кабінет (https://ok.kiroe.com.ua/home)
- Telegram (https://t.me/KirovogradoblenergoBot )
- Viber (www.viber.com/kirovogradoblenergo)
- Електронна пошта кол-центру: call-centr@kiroe.com.ua;
- Номери кол-центру 0-800-501-148, (050) 488-80-63, (067) 521-15-70.
Читайте також: З липня українці сплачують за світло за новим тарифом