Ви почали користуватися банкоматом/терміналом, ввели суму, яку бажаєте зняти і раптом банкомат “потух” через аварійне відключення світла, чи раптово зник інтернет. SMS-повідомлення про списання коштів прийшло, а гроші зняти не встигли чи зняли лише частину.
Як діяти в такій ситуації, Першій електронній газеті розповіли у ПриватБанку.
Алгоритм дій наступний:
- відразу зателефонуйте 3700 (БЕЗКОШТОВНО!) – на гарячу лінію цілодобової підтримки банку
- подайте заявку на повернення коштів.
Повідомте оператору:
- адресу розміщення банкомату/терміналу
- внесену суму
- приблизний час проведення операції
Ваша заявка ОБОВ’ЯЗКОВО буде опрацьована. Після інкасації банкомату/терміналу гроші будуть перераховані на картку, з якої намагалися їх зняти чи переказати.
Нагадаємо, що отримати готівку можна не лише у відділеннях банків та в банкоматах, а й на касах магазинів, аптек та АЗС у сумі 6 тис. грн.
Читайте також: Шахраї вкрали в українців понад 400 тис грн через функцію інтернет-оплати