У Кропивницькому зареєстрували електронну петицію про впорядкування зовнішньої реклами та вивісок.
Про це повідомляє Перша електронна газета.
Автор петиції Дмитро Бабак наголошує, що наше місто має багату та різноманітну архітектуру, яку ми не помічаємо через рекламу та вивіски. Вони закривають та спотворюють значну частину фасадів, зменшують естетичну привабливість міста, а також створюють психологічний дискомфорт для містян.
“Сучасне європейське місто має «відкрити» фасади своїх будівель для жителів, створити чіткі, зрозумілі та прозорі правила розміщення реклами та вивісок з повагою до жителів міста та власників бізнесу, – зазначає автор. – Багато українських міст вже почали впорядковувати розміщення зовнішньої реклами та вивісок, зокрема Львів, Вінниця, Івано-Франківськ. Окремої уваги заслуговує м. Дніпро, де наприкінці 2018 року затвердили Дизайн-код 1250, відповідно до якого шаленими темпами змінюється зовнішній вигляд міста”.
Для впорядкування розміщення рекламних елементів та вивісок на фасадах будівель, Бабак пропонує:
1. Створити комісію із залученням профільного заступника міського голови, управління містобудування та архітектури, депутатів, представників місцевого бізнесу, громадських організацій та громадськості для розробки Принципів візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель м. Кропивницького (Далі – Принципів);
2. Запросити до участі у розробці Принципів та презентації власних напрацювань уповноважених представників Дніпровської міської ради (за згодою);
3. Організувати круглий стіл із представниками громадських організацій для напрацювання співпраці із виявлення та ліквідації самовільно розміщених рекламних елементів та вивісок на фасадах будівель та елементах вуличної мережі.
Підписати петицію можна тут.
Нагадаємо, у Кропивницькому оштрафують 71 порушника благоустрою (АДРЕСИ).
Читайте також: Зріжуть не 10, а 30 дерев: МакДональдз розповів про реконструкцію Центрального скверу