Кропивничанці повернули гроші за не встановлений електрорадіатор

Фото - electro-radiator.com.ua

До Головного управління Держпродспоживслужби в області звернулася мешканка м. Кропивницький зі скаргою на надання не в повному обсязі послуг із встановлення електричного опалення в квартирі. У ході позапланової перевірки, проведеної за зверненням спеціалістами управління захисту споживачів, суб’єктом господарювання були повернуті заявниці кошти за не встановлений радіатор у сумі 3 тис. грн. 

Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією пресслужби Держпродспоживслужби в Кіровоградській області.

Як повідомляють у Держпродспоживслужбі, відповідно до укладеного договору виконавець мав забезпечити введення електроопалювальної системи під ключ в трикімнатній квартирі, а замовниця сплатити за це 18 тисяч гривень. Жінка своє зобов’язання виконала. А виконавець – ні. Точніше, не в повному обсязі.

Роботи виконавця включали постачання системи електроопалення, її монтаж, прокладання електропроводки тощо. Схема монтажу передбачала 4 електрорадіатори – в трьох кімнатах і кухні. На етапі монтажу приладів електроопалення виконавець відійшов від схеми монтажу і запропонував «провести експеримент» – не встановлювати радіатор у кухні (хоча проводка для приладу була проведена). Мовляв, це роблять не всі, адже там є газова плита. А буде холодно – встановить. Замовниця погодилася з виконавцем, розраховуючи на те, що має справу з фахівцями”, – йдеться у повідомленні.

Втім, перший же опалювальний сезон 2018 – 2019 років з новою системою опалення показав, що відмова від встановлення електрорадіатора на кухні була помилкою. Через низьку температуру в цьому приміщенні жінка мерзла, відкоси вікна і стіна вкрилися пліснявою. Власниці житла довелося витрачатися на виклик спеціаліста, аби замінити відкоси, а також переклеювати шпалери. Проведена за її заявою перевірка вентиляційних каналів компетентною організацією засвідчила їх придатність для повітрообміну.

У наступні опалювальні сезони ситуація з температурою повітря на кухні повторилася. Навесні нинішнього року заявниця, не бажаючи більше бути учасницею «експерименту», звернулася до виконавця з вимогою встановити на кухні електрорадіатор. На її подив той повідомив про необхідність сплатити додаткову суму. А коли вона нагадала, що за роботи сплатила ще 3 роки тому, відповів, щоб більше не турбувала. Направлений керівнику виконавця рекомендований лист про проблему на кухні повернувся до авторки.

Річ у тому, що в кімнатах виконавець встановив електрорадіатори більшої потужності, ніж було передбачено. З приладом у кухні електрична мережа не витримала б напруги. Крім того перевірка виявила порушення Закону України «Про захист прав споживачів» та Правил побутового обслуговування населення за не видачу замовниці послуг розрахункового документа та специфікації (документа, що містить увесь спектр товарів, які є предметом договору поставки). На підставі цих порушень на керівника виконавця послуг склали протокол про адміністративне правопорушення.

Нагадаємо, кропивничанину повернули 21 тисячу за неякісний смартфон.

Читайте також: Кропивничанину повернули 2 тисячі гривень за неякісні ножі.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар