Аномальна зима, халатність дорожників, відсутність коштів чи розкрадання? Як би там не було, але наші дороги зійшли практично зі снігом. Перед тим, як їхати трасою Миколаїв-Кропивницький, вoдії радять обов’язково брати з собою насос, трос, аптечку, запасне колесо, а ще краще – два.
Про це йдеться у сюжеті ICTV, повідомляє Перша електронна газета.
Найжахливіша ділянка – від Миколаєва до Возсіятського. Якісь 80 кілoметрів, але долати їх доводиться близько трьох гoдин. По дорозі – жодної станції техобслуговування.
Натомість, проїхати з вітерцем і відчути себе наче в Європі можна дорогою від Олександрії до Знам’янки, ремонт якої контролював особисто прем’єр-міністр.
Для порівняння, в Івано-Франківській області під час будівництва траси зі Львова до Івано-Франківська, підрядникам поставили жорсткі умови. І вони гарантували якість дороги не на 5 років, а на 10. Відповідно й слідкують тепер за нею. Та головне, потік туристів до регіону зріс утричі після появи цього автошляху.
Автобан Миколаїв-Кривий ріг, водії його називають трасою смерті. Корди постійно лопаються, диски гнуться. Але ні фурам, ні рейсовим автобусам діватися нікуди.
Так само швидко можна рухатися і від Казанки до Нового Бугу, де торік Укравтодор відремонтував частину дороги. А от цього року цій трасі майже нічого не світить.
Читайте також: На будівництво об’їздної дороги навколо Знам’янки необхідно більше 22 млн грн
А от у Черкаській області дороги нагадують суцільний квест. У місті Сміла наче відбувся землетрус. Навіть народні обранці скаржаться, як їм важко добиратися на свої округи.
Щоправда цього року кабмін хоч і частково, проте відновив справедливість. Половину зароблених від акцизу коштів, а це понад 33 мільярди гривень, уряд виділив на українські дороги.
Планів в Укравтодору чимало. Цього року планують відремонтувати 3,5 тисячі кілометрів автошляхів. Рекорд за часів незалежності. Хоча, щоб привести всі головні дороги до ладу, за рік потрібно відновлювати щонайменше 10-12 тисяч. А тому латають їх часто хто як вміє.
Проаналізувавши якість наших автошляхів, шведські фахівці з будівництва доріг, назвали їх найжахливішими із тих, які вони бачили. Мовляв, матеріал, з якого зроблений асфальт, неякісний. Неправильний і сам процес його укладення. Щоправда, для нас це давно не секрет.
Нагадаємо, 26 березня, мешканці Возсіятського почали перекривати трасу Н-14 “Кропивницький-Миколаїв”. Люди погрожували перекрити бетонними плитами єдину пряму дорогу між містами, якщо чиновники хоча б протягом тижня не візьмуться за ремонтні роботи аварійного мосту в селі.
Люди вимагали проведення капітального ремонту дороги і приїзду до них прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана.
Уже 31 березня на дорозі Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв одразу три бригади ДП «Кіровоградський облавтодор» розпочали аварійну ліквідацію вибоїн для забезпечення проїзду транспорту.