У Кропивницькому пропонують запровадити “публічний” контроль роботи громадського транспорту

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Сьогодні, 22 січня, у Єдиній системі електронних петицій з’явилося звернення під назвою “Єдиний диспетчерський Центр регулярних автобусних маршрутів у м. Кропивницький”. Автор петиції пропонує об’єднати диспетчерські пункти перевізників у єдину систему, яка буде доступною для пасажирів. 

Інформує Перша електронна.

У зверненні повідомляється, що додаткових витрат для створення такого Центру не потрібно: фактичні видатки перевізників не вплинуть на вартість проїзду, адже майже у кожного перевізника існує власний диспетчерський пункт; кожний автотранспорт проходить техогляд перед виїздом на маршрут і кожний водій проходить медогляд.

Текст петиції подано без змін:

“На часі створення Єдиного диспетчерського Центру (ЄДЦ) регулярних автобусних маршрутів у м.Кропивницький. ЄДЦ контролюватиме графік роботи транспорту по перевезенню пасажирів на регулярних місцевих маршрутах у межах м. Кропивницький та маршрутах подовжених до населених пунктів Кіровоградського району. 

1. Жителі міста, які користуються громадським транспортом, повинні спиратись на графіки та розклади руху автобусного транспорту перевізників у Єдиному диспетчерському Центрі, а не “слідкувати” за кожним перевізником, автотранспортом чи водієм окремо; містяни повинні бути впевненими у безпеці автотранспорту та у дієздатності допущеного до перевезень пасажирів водія. 

2. Кожен житель громади м. Кропивницький має право знати куди звернутись, якщо на маршруті відсутній автобусний транспорт та як його “повернути” на маршрут. 

Із створенням Єдиного диспетчерського Центру міська рада та її виконком, які представляють інтереси громади міста, будуть мати важливий важіль впливу на перевізників, що знімають свої, так звані “маршрутні “таксі”, у вечірній час та вихідні дні через примарну “збитковість” чи інші причини з маршруту, на дисципліну водіїв 

4. Видатки на Єдиний диспетчерський пункт, в т.ч. на облаштування і обладнання Центру, встановлення GPS–навігаторів на автотранспорт, моніторинг роботи водіїв по маршруту тощо, включити до умов проведення тендерів на перевезення пасажирів та до пунктів договорів про автобусні перевезення. 

5. Фактичні видатки первізників не вплинуть на вартість проїзду, так як майже у кожного перевізника існує власний диспетчерський пункт; кожний автотранспорт проходить техогляд перед виїздом на маршрут і кожний водій проходить медогляд. 

Міський голова м. Кропивницький, міська рада м.Кропивницький та її виконавчий комітет – ви організатори перевезень – так організуйте так, щоб нам, нашим дітям і батькам, гостям міста, було зручно і безпечно їздити по місту – по зрозумілим кожному жителю міста графікам і розкладам руху автобусів”.

Автор: 

Дата початку збору підписів: 

До кінця збору підписів залишилось: 

Станом на 22 січня петицію підписали 2 особи з 450 необхідних.

Підписати петицію можна тут.
Поширити:

Залишити коментар:

коментар