На Львівщині кропивницькі активісти розповідали, як розвивати ОТГ за допомогою ІТ

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Цими вихідними, з 15 по 17 грудня, громадська організація із Кропивницького «Агенція сталого розвитку “Хмарочос”» ділилася досвідом використання ІТ-рішень для розвитку громади із активними жителями Давидівської об’єднаної територіальної громади, що на Львівщині.

Візит обміну досвідом отримав назву «e-Solutions для розвитку локальних громад» й відбувався у межах Програми національних обмінів, який  впроваджується в Україні Центром культурного менеджменту (Львів) та фінансується Європейським Союзом та Національним фондом підтримки демократії.

Метою проекту-візиту було посилення професійних компетенцій лідерів громадських організацій та активних громадян Давидівської ОТГ шляхом оволодіння сучасними онлайновими інструментами для розвитку локальних громад. Гостинно приймала кропивницьку делегацію Давидівська громадська організація «Центр просвітництва та розвитку людини», одним із напрямків діяльності якої є стратегічний розвиток громади, зокрема розробка брендингових моделей території.

Команда Агенції «Хмарочос» навчала активних представників Давидівської ОТГ у форматі воркшопу, де поруч із теоретичними питаннями відразу демонструвалися практичні способи використання здобутих знань. Давидівські активісти мали змогу отримати знання про сучасні медіа-платформи, які допомагатимуть активізувати громаду, сприятимуть її розвиткові та посилюватимуть громадську проактивність, уяскравлюватимуть її бренд. Воркшоп дав змогу поглибити свої знання про соціальні медіа як майданчики для посилення та висвітлення громадської активності та консолідації місцевих громадських рухів.

Важливим модулем освітньої програми воркшопу було знайомство жителів Давидівської  ОТГ із  інструментами web-publishing, які дають можливість створювати лонгріди, лендінги, блоги на базі платформи Tilda Publishing, інструментами для візуалізації інформації (Canva), соціального картування (Google My Map). Місцеві активісти довідалися про шляхи ефективного використання цих інструментів для громадських кампаній та адвокацій.

Неабиякий інтерес в учасників воркшопу викликав модуль, присвячений теорії та практиці брендування міст та містечок, територій. Відбувся жвавий обмін досвідом між активними представниками Давидівської ОТГ та Маловисківської ОТГ, що на Кіровоградщині. Учасниця візиту з Кіровоградської області Вікторія Румянцева розповіла про особливості розробки та сприйняття з позиції громади брендингової стратегії та візуального стилю Малої Виски як центру ОТГ.

Доповнився воркшоп знайомством із додатковими онлайновими інструментами, які можна використовувати для просування ідей громади, брендування території та медіабрендингу. А учасники візиту з Кропивницького Кирило Поліщук та Артем Луценко поділилися своїм досвідом використання онлайнових інструментів у сфері мистецьких проектів.

Заключним модулем воркшопу був блок «Ігрофікація на службі розвитку громад». Жителі Давидівської ОТГ вперше грали в популярну гру – соціальний симулятор «Світ громад». Гра розвиває (незалежно від географії, віку, гендеру, освіти, професійної зайнятості) ті навички, які необхідні будь-якому громадянину/ці у XXI столітті: критичне мислення, уміння співпрацювати, бути творчим та ініціативним, мати фінансову грамотність та політичну культуру тощо.

Особливістю цієї ігрової сесії було те, що більшість представників Давидівської ОТГ познайомилися під час гри, яка стала своєрідним прецедентом для знайомства. Грали учасники різного віку і сфер діяльності – від активної учнівської молоді, студентів, до підприємців, вчителів, депутатів, молодіжних політичних активістів та мам у декреті.

«Цей проект візит є прикладом використання e-solutions для розвитку локальних громад. Ми мали можливість ділитися нашими підходами і знаннями із локальними громадами з інших регіонів. Досвідом потрібно ділитися. Особливо корисним і дієвим. Ми маємо об’єднувати нашу країну міцними партнерськими стосунками. Взаємопосилювати один одного. Якщо вам здається, що те, що робите і знаєте ви, всім відомо, то це може бути помилковим судженням. Моя порада – будьте по доброму авантюристами. Якщо маєте хороший досвід гарних справ – їдьте у інші громади й діліться ним», – підсумувала Ірина Ткаченко, директорка Агенції «Хмарочос», координаторка візиту.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар