Сьогодні, 1 грудня, у Кіровоградській ОДА компанія Google Україна презентувала інтерактивні новинки для міста та області.
Однією з таких новинок стала мапа з туристичними обєктами, по якій можна подорожувати в режимі 3D-турів.
Директор по взаємодії з органами державної влади CFC Consulting Олексій Сивак зазначив, що нанесення об’єктів на карту, це напрямок, яким люди займаються як хобі. Але це може робити будь-яка людина, що володіє смартфоном і доступом до мережі Інтернет:
«Примітно, що окрім вже існуючих туристичних місцин, кожен користувач зможе додаити свій маршрут, причому як наземний, так і водний».
Іноді важко прив’язати адресу до місця, що знаходиться поза територією населених пунктів. Саме тому компанія використовує всі можливості, які дозволяють кожному дістатись до місця призначення.
«Багато чого вирішує геолокація. Крім того, на сайті ми робимо спеціальні підказки-путівники. Наприклад, опис може мати такий характер: «Їдете по трасі, бачите вишку Київстару, повертаєте наліво, минаєте зарості кущів і Ви на місці». В такому разі, заблукати буде вкрай важко», – проінформував Олексій Сивак.
Туризм надає можливості для створення інфраструктури та нових робочих місць.
«Наша команда приїхала на так звану Кам’яну чашу, яка знаходиться на трасі Знам’янка – Кропивницький. Бачимо, хтось вже продає воду та їжу, облаштовує місця для відпочинку, тобто створюється зайнятість громадян. Люди відкривають для себе нові місця і таким чином розвивається внутрішній туризм», – підсумовує Олексій Сивак.