
У Кропивницькому вийшла нова лімітована гра “Монополія”, яка присвячена культурним маркерам міста, бізнесу, розважальним і торговельним закладам.
Про це повідомляє Перша електронна газета.
Центральним зображенням ігрового поля став краєвид з річкою Інгул, на берегах якої стоїть Кропивницький, пам’ятник першому трамваю, будівля Кропивницької міської ради, клумби з тюльпанами з Дендропарку, погруддя Марку Кропивницькому, стела з Ангелом-охоронцем та інші впізнавані маркери міста. Для оформлення обкладинки автори використали мурал Олександра Брітцева із зображенням корифея.
Гральна зона поділена на розділи, у межах яких представлені заклади та бізнеси, які працюють у Кропивницькому:
- «Автомобільна галузь»,
- «Комунальна сфера»,
- «Музеї міста»,
- «Освіта та розваги»,
- «Підприємництво»,
- «Шедеври архітектури»,
- «Шопінг»,
- «Харчування».
Зокрема, до категорії «Музеї міста» увійшли:
- Центральноукраїнський обласний краєзнавчий музей,
- Літературно-меморіальний музей І. Карпенка-Карого,
- Народний меморіальний музей Генріха Нейгауза.
Серед туристичних пам’яток міста – пам’ятник Наталці Полтавці (щоправда, у грі він дещо презентабельніший – Наталка таки з рукою), серед архітектурних – будівлі колишнього готелю «Північний» (будинок колишнього Нацбанку по вул. Велика Перспективна), будинок Долинських (нині тут бібліотека Маланюка) та будинок лікаря Вайсенберга (зараз тут обласне управління охорони здоров’я).
Граючи в «кропивницьку» монополію, можна отримати грант від міської ради (900 гривеньок), дістати можливість задонатити постраждалим від війни українцям, спробувати удачу в Дендропарку, пофестивалити під час Вересневих самоцвітів чи надихнутись під крилами літака біля «Льотки».
Гра «Монополія» розрахована на гравців віком від 8 до 99 років, у неї можна грати протягом години-двох. За словами авторів, гра покращує математичні здібності, допомагає вирішувати певні логічні задачі, брати на себе відповідальність і покращує навички критичного мислення.
Як вказано на упаковці гри, її створили у співпраці з Туристично-інформаційним центром міста Кропивницького.
“У виробника є серія ігор такого типу, присвячена різним містам України. До нас звернулися розробники і запропонували співпрацю, попросивши допомоги з фотоматеріалами та інформацією про місто. Ми хотіли показати туристичний потенціал Кропивницького, тож запропонували світлини та дані про історичні події, які стосуються міста. Презентацію плануємо найближчим часом, там розкажемо більше деталей”, – прокоментувала представниця Центру Ірина Грабажей.
Розробили гру в Кам’янці-Подільському. Для того, щоб потрапити на її «поле», слід було викупити певну кількість ігор за гуртовою ціною.
До бізнесів, представлених у грі, увійшли заклади харчування, освітні курси, транспортні та будівельні компанії, інтернет-магазини та інші.
Придбати гру можна в Етнолабораторії «Баба Єлька» (вул.Театральна,12) або на сайті https://shop.babayelka.kr.ua/.
Вартість гри – 500 грн. Довідки за телефоном 0664318691
Нагадаємо, У Кропивницькому “Баба Єлька” почала роботу над дитячим пісенником
Читайте також: Одяг, що розповідає історії: «Баба Єлька» створила колекцію реплік на старовинне вбрання жителів Кіровоградщини