У Кропивницькому з’явився лімітований випуск гри «Монополія», присвячений місту

У Кропивницькому вийшла нова лімітована гра “Монополія”, яка присвячена культурним маркерам міста, бізнесу, розважальним і торговельним закладам.

Про це повідомляє Перша електронна газета.

Центральним зображенням ігрового поля став краєвид з річкою Інгул, на берегах якої стоїть Кропивницький,  пам’ятник першому трамваю, будівля Кропивницької міської ради, клумби з тюльпанами з Дендропарку, погруддя Марку Кропивницькому, стела з Ангелом-охоронцем та інші впізнавані маркери міста.  Для оформлення обкладинки автори використали мурал Олександра Брітцева із зображенням корифея.

Гральна зона поділена на розділи, у межах яких представлені заклади та бізнеси, які працюють у Кропивницькому:

  • «Автомобільна галузь»,
  • «Комунальна сфера»,
  • «Музеї міста»,
  • «Освіта та розваги»,
  • «Підприємництво»,
  • «Шедеври архітектури»,
  • «Шопінг»,
  • «Харчування».

473263542-9426966710657833-1576967168695715721-n

Зокрема, до категорії «Музеї міста» увійшли:

  • Центральноукраїнський обласний краєзнавчий музей,
  • Літературно-меморіальний музей І. Карпенка-Карого,
  • Народний меморіальний музей Генріха Нейгауза.

Серед туристичних пам’яток міста – пам’ятник Наталці Полтавці (щоправда, у грі він дещо презентабельніший – Наталка таки з рукою), серед архітектурних – будівлі колишнього готелю «Північний» (будинок колишнього Нацбанку по вул. Велика Перспективна), будинок Долинських (нині тут бібліотека Маланюка) та будинок лікаря Вайсенберга (зараз тут  обласне управління охорони здоров’я).

473663678-951031047124212-8598079235663174407-n

Граючи в «кропивницьку» монополію, можна отримати грант від міської ради (900 гривеньок), дістати можливість задонатити постраждалим від війни українцям, спробувати удачу в Дендропарку, пофестивалити під час Вересневих самоцвітів чи надихнутись під крилами літака біля «Льотки».

Гра «Монополія» розрахована на гравців віком від 8 до 99 років, у неї можна грати протягом години-двох. За словами авторів, гра покращує математичні здібності, допомагає вирішувати певні логічні задачі, брати на себе відповідальність і покращує навички критичного мислення.

474112311-647106651322057-2243387258975638528-n

Як вказано на упаковці гри, її створили у співпраці з Туристично-інформаційним центром міста Кропивницького.

“У виробника є серія ігор такого типу, присвячена різним містам України. До нас звернулися розробники і запропонували співпрацю, попросивши допомоги з фотоматеріалами та інформацією про місто. Ми хотіли показати туристичний потенціал Кропивницького, тож запропонували світлини та дані про історичні події, які стосуються міста. Презентацію плануємо найближчим часом, там розкажемо більше деталей”, – прокоментувала представниця Центру Ірина Грабажей.

Розробили гру в Кам’янці-Подільському. Для того, щоб потрапити на її «поле», слід було викупити певну кількість ігор за гуртовою ціною.

До бізнесів, представлених у грі, увійшли заклади харчування, освітні курси, транспортні та будівельні компанії, інтернет-магазини та інші.

Придбати гру можна в Етнолабораторії «Баба Єлька» (вул.Театральна,12) або на сайті https://shop.babayelka.kr.ua/.

Вартість гри – 500 грн. Довідки за телефоном 0664318691

474677260-1358808858821426-1468484123427790347-n

Нагадаємо, У Кропивницькому “Баба Єлька” почала роботу над дитячим пісенником

Читайте також: Одяг, що розповідає історії: «Баба Єлька» створила колекцію реплік на старовинне вбрання жителів Кіровоградщини


Поширити:

Залишити коментар:

коментар