На тендері визначенили виконавця робіт із розширення ділянки вулиці Полтавської від Васнєцова до відремонтованого торік мосту на Об’їзному.
Про це йдеться на сайті міськради, повідомляє Перша електронна газета.
“У конкурсі брали участь три заявники, був визначений переможець. Підприємство, яке зайняло друге місце, звернулося в Антимонопольний комітет України – на їхню думку, були допущені певні неточності, вони вважали, що результати тендеру можуть бути скасовані. Але АМКУ прийняв рішення – залишив у силі результати, там вважають, що тендер був проведений у повній відповідності до українського законодавства. Тому ми розпочинаємо роботи, зокрема й на вулиці Романа Шухевича – від Короленка до “полтавського мосту”, ділянка з круговою розв’язкою”.
Широку ділянку Полтавської, від Васнєцова до площі Дружби народів, зробили торік. Згадані вище ремонти закриють останні “пробіли” на магістралі, яка зв’язує в’їзди з київського та дніпровського напрямків з центральною частиною міста по Короленка та Полтавській. Разом з фактично новозбудованими торік відрізком Кропивницького від Шевченка та маршрутом з Великої Балки по Степана Разіна-Харківській-Об’їзному до Полтавської, відремонтованим мостом та реконструйованою “Аркою” на Левитського вони об’єднані так званим “малим кільцем” – новою якістю організації транспортного сполучення у середмісті, задекларованою міським головою на початку каденції.
“Полтавську та Шухевича робимо коштом міського бюджету, це майже 50 мільйонів. Також працюємо по площі Дружби народів, буде відремонтована розв’язка самої площі та дорога від неї по вулиці Маланюка до Ангела. Це два з чотирьох об’єктів, ремонт яких запланований у 2020-му за рахунок державного дорожнього фонду, де передбачається дольова участь міського бюджету. Інші два – міст на вулиці Кропивницького (також відомий, як Клинцівський міст. – Авт.) та вулиця Академіка Корольова. Загальна вартість – біля 43 мільйонів. Обласна державна адміністрація врахувала те, що ми використали значну частину власного бюджету розвитку, на підтримку медичної галузі під час першої хвилі епідемії. Нашу долю мінімізували до 10%, початкові умови були «50 на 50». Ми вирішили свою частину питань, ОДА – свою. Отже, партнерство між державою та місцевим самоврядуванням Кропивницького налагоджується – на користь міста. Це важливий, дуже позитивний сигнал”.
Ще один об’єкт, який буде збудовано за дольової участі держави та міста – сучасний спортивний майданчик у 26 школі. На нього держава дає 70% коштів, і 30% – міський бюджет. Все заплановане мають закінчити до листопада. Почнуть, як тільки дозволять наразі аномальні погодні умови.
“Ще тиждень будуть грози, дощі, далі очікується суха погода. Зараз вже можна працювати фрезами, знімати верхню частину зруйнованого асфальту, трохи згодом міняти бордюрну частину. Ще треба контактну мережу розширити, нові опори поставити на Полтавській, перенести каналізаційні комунікації, силові кабелі, все це виконати в землі”.
Нагадаємо, два нові маршрути громадського транспорту з’являться у Кропивницькому.
Читайте також: На Кіровоградщині запустять три міні-заводи з виробництва реагенту для очистки води