Із початку року на антикорупційний сервіс «Пульс» звернулось 28 платників податків міста Кіровограда.
Впродовж січня – вересня 2015 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 28 заявників стосовно роботи Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, з яких 20 – юридичні особи та 8 – фізичні особи – підприємці.
Найбільше надійшло звернень з питань відмови в реєстрації податкових накладних, а саме 8 запитів, 2 запити надішли щодо відмови в реєстрації платником податку на додану вартість та 1 запит щодо анулювання реєстрації платником ПДВ. Про систему електронного адміністрування ПДВ надійшло 5 звернень.
У решті випадків звернення платників податків стосувалися проблем в поданні податкової звітності в електронному вигляді, відмови в наданні відповіді на усне звернення, неотримання відповіді на письмове звернення та інші.
Всі повідомлення були оперативно розглянуті та опрацьовані.
Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку. Лінія працює цілодобово.
Прес-служба Кіровоградської ОДПІ