На податкову Кіровоградщини скаржились 28 разів

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)

Із початку року на антикорупційний сервіс «Пульс» звернулось 28 платників податків міста Кіровограда.

Впродовж січня – вересня 2015 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 28 заявників стосовно роботи Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, з яких 20 – юридичні особи та 8 – фізичні особи – підприємці.

Найбільше надійшло звернень з питань відмови в реєстрації податкових накладних, а саме 8 запитів, 2 запити надішли щодо відмови в реєстрації платником  податку на додану вартість та 1 запит щодо анулювання реєстрації платником ПДВ. Про систему електронного адміністрування ПДВ надійшло 5 звернень.

У решті випадків звернення платників податків стосувалися проблем в поданні податкової звітності в електронному вигляді, відмови в наданні відповіді на усне звернення, неотримання відповіді на письмове звернення та інші.

Всі повідомлення були оперативно розглянуті та опрацьовані.

Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку. Лінія працює цілодобово.

Прес-служба Кіровоградської ОДПІ

Поширити:

Залишити коментар:

коментар