Маршрутне таксі проїздить повз песіонера, який його зупиняє – це звична картина для Кропивницького. Крім подібних “геройств” цього тижня маршрутники “відзначились” грубими порушеннями ПДР, їздили зі скотчем замість скла та створювали транспортний колапс не випускаючи потрібної кількості машин на маршрут. Проте були цього тижня і позитивні події у галузі пасажироперевезень.
“Перша електронна газета” продовжує серію щотижневих публікацій про порушення у сфері пасажирських перевезень. У цьому огляді ми пропонуємо ознайомитись із випадками різноманітних порушень, які скоїли перевізники та водії громадського транспорту із 10 по 17 вересня. Усі ці випадки були оприлюднені небайдужими містянами на сторінці “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” у соцмережі Фейсбук.
∗∗∗
Цього тижня завдяки публікації у соцмережі кропивничанам вдалося змусити перевізника нарешті вставити скло у вікно маршрутки №8 (ВА 1718 АА, перевізник – ПП “УкрАвтоІнвест”). Ця машина протягом місяця курсувала без вікна, а отвір для нього був заклеєний слоєм скотчу.
Цей автобус потрапив на сторінки спільноти “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” 17 серпня. Але маршрутка так і продовжувала їздити.
11 вересня кропивничанка Анна Малашина знову опублікувала фото вікна заклеєного скотчем.
“Дійсно, в цій маршрутці нещодавно, після виконання останнього рейсу в темну пору доби було каменем розбите скло. На поточний момент проводяться слідчі дії. В найближчий час зазначені недоліки буде усунуто”, – прокоментував під публікацією представник ПП “УкрАвтоІнвест” Роман Данов.
Цього ж дня скло у автобусі замінили.
“Скло демонтоване з іншого автомобіля (який знаходиться в процесі відновлення після ДТП) та встановлене на автомобіль ВА 1718 АА. Вдячні небайдужим людам за зауваження”, – додав Роман Данов.
11 вересня у Кропивницькому розпочали курсувати так звані нічні тролейбуси, які сполучили залізничний вокзал з мікрорайонами Жадова та Лісопаркова.
Тролейбуси №9 та №10 приходили до залізничного вокзалу у час, коли прибувала та відправлялася київська електричка. З вул. Генерала Жадова тролейбуси відправилися о 22:00 і о 23:10, з Лісопаркової – о 22:00 і о 23:15.
Про перші враження від поїздки нічними тролейбусами у спільноті “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” поділився містянин Павло Діхтяренко.
“22.00, зупинка “Інтернат”. На зупинці окрім мене ще 7 пасажирів. І тут, класика жанру – перед тролейбусом приїздить маршрутка і забирає шістьох до Полтавської, далі каже не їде, бо вже додому. Сідаємо з жіночкою в тролейбус, де вже їде четверо. Між Інтернатом та ДЛАУ зупиняємось тричі, люди в буквальному сенсі кидаються під колеса, а коли дізнаються що не в центр і не на Типографію, з розчаруванням виходять з троля, таких було 7 чоловік. Загалом цікава подорож була на Залізничний вокзал. Але зворотня була ще цікавіша. Відправилися за розкладом, о 22.45, в салоні я і ще 6 пасажирів. У кожного в очах – “Та ну нафіг!!! Тролейбус? А скільки проїзд 4 чи 5?” Кондуктор – 2,50 грн.
Пасажирка здивовано – “Скільки???” і в очах знову – “Та ну нафіг!!!” Приїхавши до дитячого світу два пасажири не розгубилися і стрибнуло до тролейбусу. Зупинка “Зоряний” 4 пасажири на зупинці, не заходять – А ви куди їдете?
– Лісопаркова.
– А навіщо? Двері зачиняються, їдемо далі.
Найбільше сподобалось їхати нічним центром і спостерігати за людьми, які були просто в шоці, які о 23.00 не те що тролейбус, маршрутку ніколи не бачили, дехто проводжав зором, дехто фотав”, – написав Павло.
Минулого тижня також бурно обговорювалася проблема транспортного сполучення мікрорайонів Завадівка та Кущівка. У вихідні дні в цьому напрямку зникають фактично всі маршрутки.
На відео та фото, які були опубліковані у спільноті видно, як о 17.00 на зупинці “Центральний ринок” зібралося близько трьох десятків кропивничан, які не могли дістатися додому.
Маршрутка №8 (ВА 1738 АА, перевізник – ПП «УкрАвтоІнвест»), яка у цей час під’їхала на зупинку була вже заповнена, у неї навіть не відкривалися передні двері. Але містяни, яким треба було дістатися у дальні райони, заходилися лізти через аварійні двері.
Опубліковано Дмитром Васильєвим 12 вересня 2017 р.
Зазначимо, що за договором, який ПП «УкрАвтоІнвест» підписало з виконкомом, на маршруті має курсувати 17 машин щодня з інтервалом у 6 хвилин.
У тому ж напрямку має ще їздити маршрут №126 того ж перевізника ПП «УкрАвтоІнвест», але як повідомили мешканці Кущівки та Завадівки у коментарях під публікацією, на вихідні 126-ті зникають зовсім. За тим же договором, автобусів №126 має бути 14 одиниць на маршруті, а інтервал має бути 5 хвилин між машинами.
Такі дії перевізника є грубим порушенням договору та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених Кабміном.
Активісти “Громадського контролю пасажирського транспорту Кропивницького” також виявили відсутність транспортних засобів на маршрутах у деяких перевізників. Зокрема з 10-ти маршрутів рух якими моніторили з 19.30 до 20.40, на 4-х не було вже жодної машини.
У вечірній час були відсутні маршрутки №17, 18, 103 та 134. Рештою маршрутів курсувала мінімальна кількість машин. А от на 77-му маршруті навіть було перебільшено кількість машин.
Дослідження руху автобусів активісти проводили на зупинці ТРЦ Depo`t по вул. Преображенській, 14 вересня.
У результаті моніторингу було вивлено, що у напрямку Балашівки з вказаної зупинки у цей час повинні були поїхати 34 маршрутки, а поїхали лише 9. У напрямку АС-2 вулицею Вокзальною з вказаної зупинки повинні були поїхати 27 маршруток, а поїхали лише 16. А на Масляниківку мали поїхати 7 автобусів №115, а поїхав лише 1.
Таким чином 14 вересня з 19.30 до 20.40 на напрямку Масляниківка – Вокзальна – Балашівка були відсутні 42 автобуси.
Деякі водії маршрутних таксі міста продовжують постійно порушувати правила дорожнього руху.
Зокрема, кропивничани опублікували відео на якому видно, як маршрутка №21 (ВА 1150 АА, перевізник ПП “Олікс”) зупиняється посеред дороги, прямо на перехресті біля ПТУ №2 по вул. Варшавська. Такі дії водія ледь не спровокували зіткнення з іншими автомобілями.
ВА 1150 АА, 21 маршрут, перевізник ПП "Олікс". ????????????⚠️На перехресті біля ПТУ №2 по вул. Варшавська… Дата та час вірні.Тупо зупинився посеред дороги на перехресті, ледь не спровокувавши ДТП…ПП "Олікс" Сергій Олікс Дмитрий Винницкий Андрій Райкович Andrey Tabalov Alexandr Vergun Патрульна поліція Кропивницького Антон Іванович Цюцюра#Кропивницький #транспорт #ГромадськийТранспорт #тролейбуси #автобуси #маршрутки #янеоселедецьвбанці #ГромадськийКонтрольПасажирськогоТранспортуКропивницького
Опубліковано Дмитром Васильєвим 12 вересня 2017 р.
У соцмережах кропивничани також розповідали історії про хамство водіїв та їх незаконні дії щодо пільговиків. Зокрема, водій однієї з маршруток №44 (перевізник – ПП “Олікс”) ображав та нецензурно висловлювався у бік матері багатодітної сім’ї та її сина.
Також скаржилися на водія маршрутного таксі №11 (ВА 1950 АА, перевізник – ПП «УкрАвтоІнвест»), який не пускав до салону літню жінку.
“Біля 13 школи на зупинці відбувалася висадка пасажирів. Після цього зайшла молода жінка, слідом за нею намагалася зайти старенька бабуся, але не встигла – перед її носом швидко зачинилися двері і він швидко рвонув з місця, не дивлячись на обурення пасажирів”, – написала кропивничанка Олеся Таран.
Сьогодні наш дайджест головних подій у сфері пасажирських перевезень завершиться позитивними новинами. Не одними порушеннями і скаргами “жила” галузь перевезень минулого тижня.
Так, чотири з двадцяти закуплених автобусів 8 вересня вже доїхали у Кропивницький. А у день міста один з них вже показали містянам.
Ще одним позитивом було те, що учора, 16 вересня, усі кропивничани, які відвідали святкови концерт, мали змогу нормально доїхати додому. На виконання доручення міського голови, перевізники випустили деякі маршрутні таксі після 23.00. Курсували також комунальні тролейбуси.
Дмитро Васильєв, Перша електронна газета
“Між Інтернатом та ДЛАУ зупиняємось тричі, люди в буквальному сенсі кидаються під колеса, а коли дізнаються що не в центр і не на Типографію, з розчаруванням виходять з троля, таких було 7 чоловік”.
Щоб не виникало таких казусів, тролейбус “Лісопаркова-Вокзал” повинен мати свій номер. Раніше це був маршрут №6.
З центру теж потрібно їхати на вокзал. Раніше був маршрут №3.