Важливо

«Мости до міста»: туристична Маловисківщина та її брендинг

Осіння пора – час для прохолодних вечорів, дощу, теплого чаю та подорожей. У рамках проекту «Мости до міста» Перша електронна разом з автором проекту Іриною Ткаченко відвідала маленьке містечко у самому серці Кіровоградщини – Малу Виску. Проект з брендингу Малої Виски відбувається у рамках програми DOBRE за фінансування Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Мала Виска – місто, що розташоване в долині річки Мала Вись і частково на узгір’ї. Відстань від облцентру становить близько 60 км.

Подорож розпочалась зі старого автовокзалу, з якого кропивницькі делегати вже о 9:35 вирушили в напрямку Малої Виски. Добиратися туди зовсім не проблематично – автобуси ходять майже кожну годину.

Першим пунктом маршруту став зруйнований цукровий завод, на місці якого лишилися одні руїни. Тамтешні жителі розповідають, що він припинив свою роботу ще у 90-х роках. А вже приблизно 10 років, відколи його розвалили і розікрали.

Раніше там працювало більше 70% жителів, після припинення роботи вони залишилися без працевлаштування. Територія колишнього заводу досить велика і на її місці можна створити щось корисне для мешканців та міста.

Наступною станцією став маєток Кудашевих – найбільша історична пам’ятка у місті. Кудашеві – князівський рід, що походить від темниківського (нині місто Темників, Росія) мурзи, князя Єфая, який жив у першій половині 16 століття. Олександр Кудашев є автором першого діючого літака в Російській імперії.

Далі мандрівники відвідали місцеву бібліотеку, де її працівники розповіли дещо про місто. Зокрема, про те, що минулого літа тут організували великий авіаційний фестиваль, на який з’їхалося понад 5 тисяч глядачів з усієї України. Цьогоріч фестиваль проводився вже вдруге.

«Раніше Малу Виску називали «маленька Одеса», тому що у нас було багато базарів та торгових точок», – розповіла працівниця бібліотеки.

Гостям міста неможливо оминути маловисківський парк. Це надзвичайно привабливе, модернізоване місце, де можна з насолодою відпочити у компанії друзів або спокійно погуляти з дитиною. Біля фонтану живуть черепашки, грає музика, також, на території парку є спеціально відведене місце для вигулу собак.

Крайньою точкою мандрівки став Маловисківський дитячо-юнацький центр «Вись». Там, у рамках програми «Мости до міста» Ірина Ткаченко проводила тренінг для гуртківців медіаграмотності на тему «Медіабрендинг».

“На тренінгу ми говорили про складові медіабрендингу та механізми його дії, про які має знати громада, аби бути максимально корисною для свого міста. Йшлося і про професійне використання потенціалу соціальних медіа для просування бренду території міста, про важливість створювання інформаційних приводів про Малу Виску на вже існуючих туристичних та мандрівних платформах. Вивчали можливості Google My Maps для створення системного картування громади та території. На мою думку, цей інструмент виявився для учасників найбільшим відкриттям. Дискутували про те, хто такі туристи та мандрівники, і що буде їм цікаво побачити/почути у Малій Висці. Познайомилися з унікальним проектом Google Цифрове перетворення Кіровоградщини та можливостями туристичного порталу «Мандруй Україною». Також, відкрили дієвий інструмент для створення привабливого контенту про місто – Tilda Publishing, за допомогою якого буде створено іміджевий портал про маловисківську ОТГ”, – розповіла Першій електронній Ірина Ткаченко.

Під час поїздки активісти спостерігали за місцевою культурою, інфраструктурою та дивилися цікаві місця, спілкувалися із місцевими мешканцями, аби прописати це все як брендинг міста:

“Ми побачили Малу Виску різною – через призму гарного парку, сучасних фотозон, руїн цукрового заводу… З кожним приїздом до цього міста відкривається все більше нових ракурсів та ідей. Так, не все райдужно і просто у цьому завданні, але ми не збираємося зупинятися. Переконана, що досвід маловисківської ОТГ буде корисним і для інших новостворених територіальних громад”, – каже автор проекту.

Отож, це вже була друга поїздка активістів проекту “Мости до міста” до Малої Виски. До створення брендингу міста зроблено лише два кроки, але вже починає вимальовуватися певний план дій та методів. Під час цієї подорожі було зібрано багато історичних матеріалів про Маловисківську ОТГ, досліджено інфраструктуру міста – усі ці відомості ляжуть в основу розробки брендингу. Найголовніше, що до проекту поступово долучаються місцеві мешканці, за їхньої участі працювати над брендом міста буде простіше і ефективніше. Надалі заплановано ще декілька поїздок.

  

Надія Ухаліна для Першої електронної газети


Comments:

Одна відповідь до “«Мости до міста»: туристична Маловисківщина та її брендинг”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*