На приміщенні Кіровоградської льотної академії розмістили портрети загиблих льотчиків (ФОТО)

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

На приміщенні Кіровоградської льотної академії облаштували тимчасову стіну пам’яті з портретами та біографічними даними льотчиків, які загинули 9 березня під час аварії літака АН-26 поблизу берегів Бангладешу. Літак належав кіровоградській авіакомпанії «УРГА», а всі члени екіпажу були її працівниками.

Гафаров Мурад Ферітович (20.10.1961 р.н.) народився у місті Ташкент (Узбекистан). Вищу освіту здобув у Київському інституті інженерів цивільної авіації, яку закінчив у 1989 році. Свою трудову діяльність розпочав в Узбекистані. Потім  – у Сімферопольському обєднаному авіазагоні та державній авіакомпанії «Крим». У МААК «УРГА» працював у 2005-06, 2007-12 та з 2014 року. Був командиром повітряного судна-інструктором. Загальний наліт становить 12402 годин. За роки роботи зарекомендував себе як досвідчений і відповідальний пілот.

Петров Іван Сергійович (26.02.1989 р.н.) – народився і навчався у Кіровограді. 2011 року закінчив льотну академію. Професійну діяльність розпочав у 2012 році в ДАК «Херсонавіа» на посаді другого пілота. З 2013 року працював в авіакомпанії «УРГА». Загальний наліт становить 1500 годин.

Куліш Андрій Геннадійович (22.02.1980 р.н.) – народився в Кіровограді. 2003 року закінчив Державну льотну академію, після чого влаштувався на роботу в МААК «УРГА». Неодноразово працював за контрактами в миротворчих місіях ООН. Загальний наліт становить 4500 годин.

Згідно з процедурою, тіла членів екіпажу привезуть в Кіровоград не раніше, ніж через 12 діб.

Читайте також: Опубліковано відео з місця катастрофи літака кіровоградської компанії біля берегів Бангладешу

Нагадаємо, літак передали у лізинг компанії True Aviation. Цей літак перевозив креветки. Під час посадки відмовив один з двигунів, пілоти не змогли посадити літак з першого разу, авіасудно впало у море. До місця катастрофи швидко підпливли тамтешні рибалки.

Довідково:

Міжнародна акціонерна авіакомпанія Air URGA створена в 1993 році на базі Державної льотної академії України (Кіровоград). Близько 15 років активно співпрацює з ООН у рамках програм з обслуговування її миротворчих місій. Серед програм – обслуговування миротворчих місій у Західній Сахарі, Грузії, Еритреї, Конго. Парк повітряних суден авіакомпанії налічує понад 20 літаків, переважно Ан-26 і Ан-24.

Військово-транспортний Ан-26 вантажопідйомністю 5,5 тонн (за кодифікацією НАТО: Curl – “Вихор”) розроблений в 60-ті рр. минулого століття в КБ “Антонов” (Київ, сьогодні – ДП “Антонов”). Є модифікацією Ан-24. Літак оснащений двома турбогвинтовими двигунами АІ-24ВТ і одним додатковим реактивним РУ-19А-300.

За даними з відкритих джерел, в 1969-1986 рр. на потужностях у Києві було побудовано 1403 од. Ан-26. У КНР на базі Ан-26 розроблено і випускається Xian Y-7.

Основні експлуатанти Ан-26 – ВПС країн колишнього СРСР. За даними розробника, нині в експлуатації близько 180 од. Ан-26 в країнах колишнього СРСР, Східної Європи, Латинської Америки, Азії і Африки.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар