Важливо

“Духовні скрєпи” Кіровограда, або Як місто заспамили православ’ям (ФОТО)

Нав’язування псевдорелігійної назви міста продовжує “крокувати” Кіровоградом. Цього разу, проросійські сили  “плацдармами” для своїх дій обрали рекламні щити міста.

Невдовзі після появи на білбордах провокативного заклику “Християнському місту християнське ім’я”, про виконавців і замовників якого вже писала Перша електронна газета, інформаційний простір Кіровограда поповнився ще однією політично-релігійною рекламою.

Якщо бути точнішими, то у місті з’явились 3 нові типи агітаційних білбордів, які підпорядковані одній темі. Відмінністю є те, що у цьому випадку відомий замовник громадська організація “Перспектива міста”, що і зазначено на рекламних щитах. Як відомо, головою цієї ГО є антимайданівець, колишній регіонал і кандидат на посаду міського голови Артем Стрижаков, відомий своєю проросійською позицією.

Примітним є й те, що білборди у місті з’явились у той же день, коли очільник “Перспективи міста” залишив на своїй сторінці у соцмережі Facebook допис, який фактично дублює інформацію, що подається мешканцям міста з рекламних щитів.

Білборди знову “піднімають” тему профанаційного опитування щодо перейменування міста, про яке Перша електронна газета вже неодноразово писала.

Читайте також: Що для Верховної Ради незаконне, те для міськради чесне і прозоре (ВІДЕО)

Цікавою є й інформація, щодо виконавців замовлення “Перспективи міста”. У журналі реєстру рекламних щитів типу “білборд”, який Першій електронній газеті надала Кіровоградська міська рада, білборди, на яких розміщена ця реклама, належать вже відомому читачам нашого ресурсу ТОВ “Рекламне агенство РІК” (власницею якого є Аліна Шаталова – дружина іншого кіровоградського екс-регіонала Олександра Шаталова  – ред.) і ФОП Пенський Д. А.

Варто звернути увагу на те, як змінився вектор проросійської пропаганди у Кіровограді: якщо раніше звідусіль було чути гасла щодо “братніх народів”, то тепер “Православне ім’я” подається під егідою захисту Ради Європи. Тобто команда колишніх регіоналів і їх прихильників вирішила “зайти з іншого боку” і переконати інтелігенцію й прогресивно налаштовану частину громади міста у тому, що вони усіляко підтримують рух України до членства у ЄС і “Місто святої Єлисавети” є кроком Кіровограда у цьому напрямку.

Катерина Білоконь, Перша електронна газета


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*