Важливо

Компанія Фірташа відсудила в олександрійської телерадіокомпанії 33 тисячі гривень

Photo by JESHOOTS.com from Pexels

Рішенням Господарського суду Кіровоградської області було задоволено позовні вимоги ТОВ «Національний контент центр», бенефіціаром якого є олігарх Дмитро Фірташ, до олександрійського ТОВ «ТРК «Контакт ЛТД». Мова йде про виплату 33,5 тисяч гривень, які місцева компанія заборгувала за ретрансляцію національних телеканалів.

Відповідний документ оприлюднено в Єдиному реєстрі судових рішень, повідомляє Перша електронна газета з посиланням на Центр медіарозслідувань «Прозоро».

Як стало відомо в судовому засіданні, між сторонами було підписано договір, відповідно до якого ТРК «Контакт ЛТД» отримувало право на ретрансляцію власним абонентам телепрограм каналів «Інтер», «К1», «К2», «НТН», «МЕГА», «Ентер-фільм», «ПІКСЕЛЬ TV» та «ZOOM». Угода діяла протягом 2019 року, а кожен місяць отримуваного контенту коштував олександрійській ТРК 8010 гривень.

Попри відносно незначну суму роялті, за серпень-листопад «Контакт ЛТД» допустив невиконання взятих на себе зобов’язань та заборгував на кінець 2019 року 32,04 тисячі гривень. Ще майже півтори тисячі гривень «Національний контент центр» вимагав сплатити в якості пені за порушення умов договору.

Враховуючи відсутність у відповідача аргументів, що свідчили б про його невинуватість, суд вирішив задовольнити позовні вимоги ТОВ «Національний контент центр» та стягнути з ТОВ «ТРК «Контакт ЛТД» 33,5 тисячі гривень боргу.

Зауважимо, як місцевий мовник ТРК «Контакт ЛТД за власною ініціативою втратило ліцензію ще на початку минулого року. Відповідне рішення було прийнято Національною радою з питань телебачення та радіомовлення 14 лютого 2019 року. Відтоді фірма працювала суто як провайдер кабельного телебачення.

ТОВ «ТРК «Контакт ЛТД» належить олександрійському підприємцеві Олегу Засько, який значиться бенефіціаром ще півдесятка фірм-власників ЗМІ області: ТОВ «Редакція газети «Народне слово», ТОВ «ТРК «Інтелкон», ПП «РТРК «Кур’єр», ПП «ТРК «Скіфія ФМ», ПП «Термінал», яке в свою чергу є співвласником ТОВ «Кіровоградпресгрупа» та ТОВ «Об’єднана редакція видань обласної газети «Кіровоградська правда».

Читайте також: У центрі Кропивницького відбулася акція на підтримку регіонального Суспільного

Поширити:

Залишити коментар:

коментар