Важливо

Результати “транспортного” конкурсу: перевізник змінився тільки на 1 маршруті з 12

Дмитро Васильєв
Громадський транспорт, житлово-комунальне господарство, торговельні кіоски, інфраструктура міста, державні закупівлі, спорт, місцева політика, - це перелік тем, на які я, як журналіст, звертаю особливу увагу. Але цей перелік не є вичерпним! Для мене важливо усе, що хвилює наших читачів і потребує висвітлення.
Контакт: Facebook Telegram

У Кропивницькому визначилися перевізники, які найближчі 5 років перевозитимуть пасажирів на 12 міських автобусних маршрутах. Майже усі перевізники, які виграли конкурс, уже обслуговували виграні ними маршрути. Новий для себе маршрут виграло лише ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс” – ця фірма обслуговує нині лише 130-й маршрут, до якого додався ще і 18-й.

Сьогодні, 15 травня, конкурсна комісія розглянула пакети документів усіх претендентів на маршрути і визначила 5 перевізників, які укладуть договори на перевезення, інформує Перша електронна газета.

Зокрема, комісія оголосила такі результати конкурсу:

– ПП “Олікс” перевозитиме пасажирів на маршрутах №3, 21 та 108;
– ПП УкрАвтоІнвест – на маршрутах №5, 8, 11 та 126;
– КТ “Автолегіон Варванської Ю.В.” – на маршрутах №4, 111 та 134;
– ПП “Автобаз Кіровоград” – на маршруті №14;
– ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс” – на маршруті №18.

Найближчим часом із цими перевізниками будуть підписані договори терміном на 5 років.

Як уже повідомлялося, конкурсна комісія не допустила до конкурсу перевізника ТОВ “Авто-Строй 2017”, який претендував на маршрут №111-А та ПП “Автобаз Кіровоград” на маршрут №18.

Зазначимо, що майже усі перевізники, які виграли конкурс, уже обслуговували виграні ними маршрути. Новий для себе маршрут виграло лише ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс” – ця фірма обслуговує нині лише 130-й маршрут, до якого додала ще і 18-й.

Перша електронна газета вже повідомляла, що управління транспорту цього разу виставило ряд додаткових умов для перевізників. Зокрема:

  • усі автобуси перевізника мають бути обладнані засобами GPS-моніторингу і безперебійно працювати. Окрім того, перевізники повинні надати управлінню розвитку транспорту та зв’язку міськради немайнові права на GPS-дані про роботу автобусів з подальшим оприлюдненням цих даних у загальнодоступний доступ;
  • перевізники мають бути готовими обладнати свої автобуси пристроями для внутрішнього озвучування маршрутів та зупинок громадського транспорту упродовж 1 місяця з дати, яка буде визначена наказом Організатора;
  • також перевізники мають бути готовими встановити у своїх автобусах автоматизовані системи безготівкової оплати проїзду на автобуси упродовж 6 місяців з дати, яка буде визначена наказом Організатора;
  • забезпечити утримання кінцевих зупинок відповідного маршруту у належному санітарному стані, своєчасно та якісно здійснювати прибирання від сміття;
  • забезпечити розміщення вечірніх розкладів руху обслуговуючих маршрутів у кожному транспортному засобі.

Слід зазначити, що прилади для внутрішнього озвучування маршрутів і зупинок громадського транспорту та автоматизовані системи безготівкової оплати проїзду перевізники можуть одразу не обладнувати – лише у перспективі за першої ж вимоги організатора перевезень, тобто управління транспорту.


Нагадаємо, у січні цього року комісія не допустила до конкурсу через порушення законодавства перевізників КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.”, ПП “Автобаз Кіровоград” та ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс”. Під час того конкурсу лише кропивницьке комунальне підприємство “Електротранс” виграло право на перевезення пасажирів на 7 міських автобусних маршрутах.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар