У Кропивницькому оголосили конкурс на 15 маршрутів

Минулої п’ятниці, 13 квітня, у Кропивницькому оголосили конкурс з перевезення пасажирів на 15 міських автобусних маршрутах. До 25 квітня перевізники мають час на подання документів, а сам конкурс відбудеться 15 травня.

Про це Першій електронній газеті повідомив начальник управління транспорту міської ради Кропивницького Олександр Вергун.

Зокрема на конкурс виставлено 2 маршрути звичайного режиму руху (перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування з дотриманням усіх зупинок, передбачених розкладом руху) та 13 маршрутів режиму маршрутного таксі (перевезення пасажирів автобусами за розкладом руху, в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів маршруту з висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху прямування автобуса в місцях, де це не заборонено правилами дорожнього руху).

Зі звичайним режимом руху на конкурс виставлені маршрути №126-а (вул. Генерала Кульчицького – Центральний ринок) та №111-а (Стара Балашівка – Райцентр – Стара Балашівка). На цих маршрутах, за умовами конкурсу, мають курсувати автобуси І та ІІ класів пасажиромісткістю не менше 25 місць.

А у режимі маршрутного таксі перевізників визначатимуть на маршрутах:

  • №45 (сел. Гірниче – Лісопаркова);
  • №18 (Велика Балка – Райцентр);
  • №14 (сел. Гірниче – вул. Кільцева);
  • №3 (вул. Генерала Жадова – Лелеківка);
  • №21 (Озерна Балка – МАУП – Озерна Балка);
  • №108 (Райцентр – ТЕЦ);
  • №5 (вул. Генерала Жадова – Катранівка);
  • №8 (вул. Героїв України – Завадівка);
  • №11 (вул. Генерала Жадова – Залізничний вокзал);
  • №126 (вул. Генерала Кульчицького – Центральний ринок);
  • №4 (вул. Генерала Жадова – Велика Балка);
  • № 111 (Стара Балашівка – площа Богдана Хмельницького);
  • № 134 (вул. Генерала Жадова – Райцентр).

Як і під час минулого конкурсу, управління транспорту виставило додаткові умови для перевізників. Зокрема:

  • усі автобуси перевізника мають бути обладнані засобами GPS-моніторингу і безперебійно працювати. Окрім того, перевізники повинні надати управлінню розвитку транспорту та зв’язку міськради немайнові права на GPS-дані про роботу автобусів з подальшим оприлюдненням цих даних у загальнодоступний доступ;
  • перевізники мають бути готовими обладнати свої автобуси пристроями для внутрішнього озвучування маршрутів та зупинок громадського транспорту упродовж 1 місяця з дати, яка буде визначена наказом Організатора;
  • також перевізники мають бути готовими встановити у своїх автобусах автоматизовані системи безготівкової оплати проїзду на автобуси упродовж 6 місяців з дати, яка буде визначена наказом Організатора;
  • забезпечити утримання кінцевих зупинок відповідного маршруту у належному санітарному стані, своєчасно та якісно здійснювати прибирання від сміття;
  • забезпечити розміщення вечірніх розкладів руху обслуговуючих маршрутів у кожному транспортному засобі.

Слід зазначити, що прилади для внутрішнього озвучування маршрутів і зупинок громадського транспорту та автоматизовані системи безготівкової оплати проїзду перевізники можуть одразу не обладнувати – лише у перспективі за першої ж вимоги організатора перевезень, тобто управління транспорту.

Детальніше умови конкурсу можна переглянути у документі.

Нагадаємо, крайній конкурс перевізників у Кропивницькому відбувся 18 січня. Боротьба тоді розгорнулася лише за 2 маршрути – №14 і 18 – на них претендували по 2 перевізники. Але перевізників КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.”, ПП “Автобаз Кіровоград” та ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс” тендерний комітет не допустив до конкурсу через порушення транспортного законодавства.

Тоді до конкурсу допустили лише КП “Електротранс”, яке й виграло право на перевезення пасажирів на 7 міських автобусних маршрутах.


 Дмитро Васильєв, Перша електронна газета

Читайте також:

9 водіїв на 18 автобусів: за які порушення кропивницьких перевізників не допустили до конкурсу маршрутів 

Маршрутника, який невдало пожартував над мамою загиблого АТОвця, повезли на могилу Героя

Як маршрутник пояснив свій невдалий жарт над мамою загиблого АТОвця

Слідами проваленої підлоги: як Укртрансбезпека перевіряла маршрутки №5-А

Маршрутка №5-А врізалася у білборд: відмовили гальма чи “підрізав” Volkswagen

Поширити:

Залишити коментар:

коментар