Переповнений по саму зав’язку салон маршрутки – звична картина вечірніх та ранкових поїздок кропивничан з віддалених мікрорайонів міста. Крім того, вулицями міста курсують десятки іржавих гнилих машин, які де-факто не мають випускати на маршрути. Також водії фактично кожного маршруту не дотримуються договірних відносин у частині графіків та інтервалів руху. Дві перевірки, які були проведені активістами показали, що на деяких маршрутах не курсує жодної машини.
“Перша електронна газета” продовжує серію щотижневих публікацій про порушення у сфері пасажирських перевезень. У цьому дайджесті ми пропонуємо ознайомитись із випадками різноманітних порушень, які скоїли перевізники та водії громадського транспорту із 29 вересня по 13 жовтня. Усі ці випадки були оприлюднені небайдужими містянами на сторінці “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” у соцмережі Фейсбук.
29 вересня
Водій маршрутного таксі №77 (ВА 8284 АВ) спокійнісінько стояв на “зебрі” на зупинці Головпоштамт, загородивши прохід пішоходам, для яких горіло зелене світло.
Перевізник на 77-му маршруті – ПП «Паритет Сервіс», директор – Білобородова Ріта Василівна.
30 вересня
З 16.05 до 17.10 активісти спільноти моніторили рух громадського транспорту на зупинці “Ковалівський парк” у напрямку залізничного вокзалу та вул. Вокзальної. У результаті перевірки виявилося, що у суботу в цьому напрямку зовсім відсутні машини на 4 маршрутах – №112, 115, 111Б та 17. Згідно із договорами, на цих маршрутах має щодня курсувати 21, 10, 3 та 8 автобусів відповіно. Але їх уже після 16.00 на маршруті не було виявлено.
На решті ж напрямків жоден перевізник не дотримувався кількості машин та інтервалів руху, вказаних у договорах на перевезення. Докладніше про моніторинг, який провели активісти “Громадського контролю пасажирського транспорту Кропивницького” читайте у публікації за посиланням.
1 жовтня
Кропивничанин Іван Шевченко скаржився на водія тролейбуса на маршруті №1, який через динамік “підганяв” пасажирів, щоб ті швидше входили-виходили на зупинках, а також придавив дверями старенького із ціпком.
***
Цього дня активісти моніторили рух громадського транспорту на зупинці “Дитяча обласна лікарня” у напрямку Катранівки, Завадівки та Великої Балки. Час перевірки – 13.40 – 15.22.
У результаті виявилося, що на 2-ох маршрутах взагалі немає жодної машини – №103 та 18.
На маршрутах №126, 5-А та 8 жоден перевізник не дотримувався кількості машин та інтервалів руху, вказаних у договорах на перевезення. Докладніше про моніторинг, який провели активісти читайте у публікації за посиланням.
2 жовтня
Під час наради членів громадської ради та перевізників начальник управління транспорту міськради Олександр Вергун повідомив, що у Кропивницькому відновить роботу комісія управління транспорту, до якої увійдуть представники громадської ради при виконкомі, а з першим же порушником, який попадеться на систематичному недотриманні графіків та інтервалів руху маршруток, будуть розривати договір на право перевезення пасажирів.
“Перша ластівка буде. Хто це буде, покаже результат перевірок. Щоб це виявити, ми відновимо роботу комісії . Ми будемо виявляти маршрути, які взагалі не працюють і будемо розривати договори на перевезення не чекаючи конкурсів. Тим більше, що у нас виїдуть 20 автобусів, які допоможуть закрити ті мікрорайони, на які розірветься якийсь договір з перевізником”, – наголосив Олександр Вергун.
3 жовтня
Користувач соцмережі Фейсбук Димич Жосан опублікував у спільноті “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” відео, як мешканці Старої Балашівки зранку добираються у місто. За словами кропивничанина, у салоні 111-ої маршрутки навіть дихнути було важко через перевантаженість. Крім того, інтервал руху між машинами у ранковий час-пік складав 10 хв., що є порушенням договірних зобов’язань.
Обслуговує 111-ий маршрут перевізник КТ «Автолегіон – Варванської Ю.В.», ген. директор – Глибенко Тетяна Іванівна.
Опубліковано Димычем Жосаном 2 жовтня 2017 р.
***
Кропивничани зафіксували на фото діряву підлогу маршрутного таксі №274. Крізь цю дірку пасажири могли бачити асфальтове покриття дороги. Про безпеку тут, як то кажуть, і не йдеться…
274-ий маршрут обслуговує перевізник ФОП Баркар Сергій Михайлович.
4 жовтня
Про цей автобус у спільноті повідомляють вже втретє. Спочатку замість скла у цієї маршрутки був встановлений тонкий дірявий лист ДВП, а потім активісти зафіксували і гнилий кузов. Як ми бачимо, минуло три місяці, але цей іржавий автобус досі курсує вулицями міста.
Докладніше про пригоди цієї “визначної” маршрутки читайте у публікації спільноти “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького”.
Перевізник на 115-му маршруті ПП “Автобаз-Кіровоград”, директор – Сергій Мачула.
***
Користувач соцмережі Фейсбук Vlad Golik опублікував відео, як автобус з номером ВА 0088 АА, який курсує на маршруті №44, на перехресті вул. Великої Перспективної та Великої Пермської повертав направо не зі свого ряду та ще й на червоне світло. Таким грубим порушенням ПДР водій наражав на небезпеку пасажирів, які їхали у салоні автобуса.
Перевізник на 44-му маршруті – ПП “Олікс”, директор – Дмитро Вінницький.
Два проскакуни. Або може я їздю за старими правилами? ????
Опубліковано Vlad Golik 4 жовтня 2017 р.
5 жовтня
Справжній шедевр вдалося зафіксувати кропивничанам на вулицях міста. Маршрутка №115 (ВА 6449 АМ) вразила усіх своїм виглядом. Цей автобус настільки гнилий та іржавий, що диву дивуєшся, як він досі не розвалився під час руху.
Перевізник на 115-му маршруті ПП “Автобаз-Кіровоград”, директор – Сергій Мачула.
***
Учасниця спільноти “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” Olga Kochubei опублікувала світлини салону автобусу №130 (ВА 5596 ВС), на яких видно, що внутрішня обшивка кузова над головами у людей відпадає, а звідти на пасажирів сиплеться утеплювач.
Перевізник на 130-му маршруті – ТОВ «Кіровоград-Євро-Транс», директор – Дробот Віталій Анатолійович.
7 жовтня
Чергову іржаву маршрутку було зафіксовано на маршруті №274 (ВА 3516 ВС).
Перевізник на цьому маршруті ФОП Баркар Сергій Михайлович.
***
На вул. Полтавській кропивничанин Дмитро Семенюк зафіксував, як патрульні поліцейські зупинили водія маршрутки №77 (ВА 1963 АА) за проїзд на червоний сигнал світлофора.
Як потім повідомили у патрульній поліції Кропивницького, на водія склали адмінматеріали на кінцевій зупинці:
“На вулиці Полтавській патрульні стали свідками того, як водій маршрутного засобу порушив ПДР – проїхав перехрестя на заборонений сигнал світлофора. Патрульні наздогнали та зупинили порушника. Зважаючи на те, що в салоні були пасажири, які поспішали у справах, охоронці порядку склали на 45-річного водія адміністративний матеріал за ч. 2 ст. 122 (проїзд на заборонений сигнал світлофора) КУпАП на кінцевій зупинці на вулиці Попова”.
Обслуговує 77-ий маршрут ПП «Паритет Сервіс», директор – Білобородова Ріта Василівна.
***
Ще одне іржаве корито цього тижня зафіксували на 14-му маршруті. Автобус ВА 1106 АА виглядав приголомшливо…
Перевізник – ПП «Автобаз Кіровоград», директор – Мачула Сергій Леонідович.
8 жовтня
Кропивничанка Ольга Ярова протягом 35 хв. не могла дочекатися маршруток №116-А. Згідно з паспортом маршруту, 3 6.30 до 18.30 інтервал руху на 116-А має бути 6 хв.
Перевізник на цьому маршруті КТ «Автолегіон – Варванської Ю.В.», ген. директор Глибенко Тетяна Іванівна.
***
Кропивничанин Володимир Куличев оприлюднив у соцмережі Фейсбук фото іржавої маршрутки №21 (ВА 0464 АА).
Перевізник на 21-му маршруті – ПП “Олікс”, директор – Дмитро Вінницький.
***
Цього ж дня водії 21-го маршруту відзначилися також тим, що ігнорували пенсіонерку, яка зупиняла їх, аби поїхати. За словами кропивничанки Ольги Алєксєєнко, промокша, замерзла і заплакана старенька змогла зайти до салону маршрутки лише разом з іншими людьми. До цього повз неї проїхали три пусті маршрутки №21.
Перевізник на 21-му маршруті – ПП “Олікс”, директор – Дмитро Вінницький.
10 жовтня
Ще одну маршрутку з дірявою підлогою зафіксував користувач Фейсбуку з Кропивницького Andrew Bondar. З прогнившою підлогою вулицями нашого міста курсує маршрутка №77 (ВА 1407 АА).
Перевізник на 77-му маршруті ПП «Паритет Сервіс», директор – Білобородова Ріта Василівна.
***
Втретє на сторінки спільноти “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” цього тижня потрапив іржавий автобус ВА 0458 АА, який обслуговує маршрут №108. Ця маршрутка у такому вигляді їздить мінімум з липня місяця. Принаймні у цей час вона вперше була зафіксована активістами.
Перевізник на 108-му маршруті – ПП “Олікс”, директор – Дмитро Вінницький.
***
Іржаві машини на маршрути також вивозить перевізник ПП «УкрАвтоІнвест» (директор – Найдіч Ігор Макарович). Активісти спільноти “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького” зафіксували іржавий автобус ВА 0055 АА, який обслуговує маршрут №126.
***
Кропивничанка Інна Мєдвєдєва опублікувала інформацію про те, що водій маршрутки №134 (ВА 6673 АТ) рушив з місця, коли вона ще не встигла зайти у салон. Дівчина ледь не випала на ходу з автобуса, а на її справедливі зауваження водій почав їй ще й хамити.
Перевізник на 134-му маршруті – КТ «Автолегіон – Варванської Ю.В.», директор – Глибенко Тетяна.
13 жовтня
Маршрутка №14 (ВА 1106 АА), про яку ми вже згадували вище, через тиждень трохи “перевтілилася”. Іржу місцями видалили і зафарбували, а місцями заліпили жовтим скотчем…
Перевізник – ПП «Автобаз Кіровоград», директор – Мачула Сергій Леонідович.
***
Ще одна маршрутка цього перевізника потрапила цього тижня на сторінки спільноти “Громадський контроль пасажирського транспорту Кропивницького”. Салон автобуса ВА 1881 АА, який обслуговує маршрут №115, перебуває у жахливому стані. Всередині цієї машини порвані та засмальцьовані жиром і брудом сидіння, тріснуте скло, провалена обшивка, брудна оббивка кузова, як вгорі, так і з боків.
Нагадаємо, що перевізник на 115-му маршруті – ПП «Автобаз Кіровоград», директор – Мачула Сергій Леонідович.