Сьогодні, 13 серпня, в управлінні транспорту міської ради Кропивницького відбулася зустріч учасника бойових дій та представника ПП “Паритет Сервіс”, водій якого по-хамськи поводився із УБД. Самого водія напередодні зустрічі забрала “швидка”.
За словами учасника бойових дій Миколи Нікітіна, 17 серпня о 16.00 у маршрутці №77 водій по-хамськи говорив із ним та наполягав на оплаті за проїзд. Микола Нікітін надіслав листа до управління транспорту, у відповідь на який начальник управління організував зустріч, де обидві сторони могли би обговорити деталі конфлікту.
“На зупинці «Дитячий світ» я зайшов у маршрутку та надав посвідчення учасника бойових дій. На свою адресу почув від водія маршрутного таксі такі слова: «Почему ко мне в мою маршрутку с книжками лезите». Випадок зі мною – далеко не перший. Я нічого не сказав у відповідь на таку заяву”, – розповідає Микола Нікітін.
У відповідь заступник начальника ПП “Паритет Сервіс” Василь Білобородов запевнив, що хамської поведінки з боку водія маршрутки не було. Сам водій не зміг бути присутнім сьогодні, бо незадовго до зустрічі його забрала “швидка”.
“По-перше, нікому не відмовили у безкоштовному перевезенні – чоловік сів і проїхав. Але, як пояснив водій, Микола Миколайович показав йому посвідчення у перевернутому вигляді. І водій попросив: “Покажіть мені нормально, щоб я міг прочитать. І проходьте по салону”. Бо за ним ішла бабуся, у якої, напевне, теж посвідчення. Можливо, Микола Миколайович щось не правильно зрозумів. Я не звинувачую його, але може таке бути”, – припускає Василь Білобородов.
Також заступник начальника у подібних випадках порадив записувати анкетні дані ще когось із пасажирів, які могли би підтвердити випадок. І запевняє, що водій знайшов свідка – пасажирку, яка може переповісти, що сталось тоді в маршрутці. У підсумку, Василь Білобородов запропонував організувати ще одну зустріч за участі УБД, водія, свідка, де сторони зможуть розставити всі крапки у цій історії.
Начальник управління транспорту Олександр Вергун зазначив, що зустрічі в управлінні за подібними зверненнями відбуваються не вперше. І на кожній представникам підприємств-перевізників роз’яснюють, як повинен поводитись водій із пасажирами. Крім того, заступник міського голови Олександр Мосін дав доручення начальнику управління транспорту КМР, провести у всіх десятьох підприємствах міста так звані “майстер-класи” поведінки водіїв.
Не хочу никого обидеть, но маршрут №77 всегда отличается почему-то неуважительностью, почти все водители, молодые и не очень. Наверное, такая установа у них от руководства. Очень нормальные, терпеливые по отношению к пассажирам маршруты №55, 6, 15, 3, даже №1 (за это спасибо).