Підприємці з РФ користуються прогалинами в законах і документах, щоб обійти санкції та народний бойкот російської продукції, йдеться в розслідуванні ТСН.
Бойкотування українцями товарів і санкції уряду призвели до того, що офіційний імпорт з Росії скоротився на 90%, майже зникли товари зі штрих-кодом 46 (РФ). Однак російські виробники все одно знайшли спосіб просувати свою продукцію на нашому ринку – вони запаковують в Україні виготовлене і завезене з РФ.
«Ви можете привезти тонну прального порошку та розфасувати його в Україні, але ви не можете привезти пачку, тому що пачка підпадає під санкції, а тонна – ні. Риба, ікра, морепродукти, чай, кава – майже всі компанії поставили своє фасувальне обладнання в Україні», – пояснив генеральний директор асоціації постачальників торгівельних мереж Олексій Дорошенко.
Окрім того, частина російських фірм перереєструвалися в Європі і завозить свою продукцію як нібито вироблену в Польщі чи Франції. У цих випадках споживачам радять звертати увагу не лише на штрих-код, а й на інформацію про виробника та розташування потужностей виробництва.
Фахівці зауважують, що споживчий патріотизм українців допомагає просуванню продукції вітчизняних виробників у великих мережах супермаркетів.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що російські виробники втратили $1 млрд через бойкот українцями їхніх товарів.