
Доволі часто транспортні засоби втрачають свою придатність до експлуатації через пошкодження або знищення. Навіть у такому стані автівка залишається зареєстрованою за власником, допоки її офіційно не знімуть з обліку.
У такій ситуації виникає питання: як правильно зняти транспорт з обліку? У Головному сервісному центрі МВС Першій електронній газеті пояснили: якщо автомобіль непридатний до експлуатації, його можна безоплатно зняти з обліку як такий, що не підлягає подальшому використанню.
Як зняти з обліку непридатний для використання транспортний засіб?
Для цього необхідно звернутись до будь-якого територіально зручного сервісного центру МВС. Перед цим потрібно зареєструватися для отримання послуги. Попередньо записатися можна онлайн через сервіс «Е-запис» або ж через термінал у приміщенні сервісного центру МВС.
Із собою потрібно мати:
- паспорт з відміткою про реєстрацію місця проживання або ID-картку з витягом про місце
проживання; - довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН);
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (якщо є);
- номерні знаки (якщо збереглись).
Якщо ви втратили свідоцтво про реєстрацію або номерні знаки, необхідно надати документ (довідку) від правоохоронних органів щодо порушення кримінальної справи або відмови в її порушенні.
Якщо власник не може звернутись особисто, процедуру може здійснити його законний представник за наявності нотаріально посвідченої довіреності.
Важливо: зняття автівки з державної реєстрації займає один робочий день з моменту подання повного пакета документів. Якщо транспорт знаходиться в розшуку або під арештом — послуга не надається. Також варто пам’ятати, що відновити реєстрацію транспорту можливо лише за рішенням суду.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88.
Читайте також: документи в смартфоні: як працює шеринг у Дії для відвідувачів сервісних центрів МВС
Залишити коментар: