Як налаштувати контекстну рекламу самостійно?

Система Google вважається найпопулярнішою в області обробки всіх пошукових запитів. Через систему мільйони людей щодня шукають товари та послуги, що їх зацікавили. Саме тому все більше і більше підприємців займаються налаштуванням контекстної реклами для просування своєї продукції.

Про те, як правильно запустити рекламну кампанію в Google Ads і що для цього потрібно, розповімо далі в нашому матеріалі. А замовити контекстну рекламу Ви зможете тут https://adwservice.com.ua/uk/kontekstna-reklama/.

Реєстрація в Google AdWords

Для створення своєї рекламної кампанії необхідно зареєструвати акаунт у сервісі Google. У відповідних формах потрібно вказати ПІБ, email-адресу, пароль і його підтвердження. Якщо акаунт Google уже є, то цей пункт плану можна пропустити.

Після цього необхідно авторизуватися в сервісі Adwords, використовуючи зазначені дані під час реєстрації.

Створення рекламної кампанії

Після авторизації в системі, сервіс запропонує користувачеві створити першу рекламну кампанію. Налаштування рекламної кампанії починається з вибору переслідуваної мети:

  • збільшення кількості дзвінків – варіант для тих, чия справа передбачає необхідність попередньо отримати консультацію телефоном (продаж предметів інтер’єру, автомобілів тощо);
  • збільшення відвідуваності магазину – для офлайн-бізнесу;
  • збільшення кількості куплених підписок – для онлайн-бізнесу (стримінгові платформи, онлайн-школи тощо).

Далі потрібно вказати назву своєї компанії та посилання на сайт, потім – місця проживання потенційних клієнтів. Є два варіанти їх визначення: ввести радіус у кілометрах на околицях офісу або позначити конкретну територію на карті.

Після цього можна приступити безпосередньо до налаштування реклами в Adwords. Зазначивши товар для реклами, потрібно створити для неї своє перше оголошення і вибрати один з трьох варіантів розподілу бюджету.

Щойно буде заповнено всі платіжні дані, користувачеві нададуть доступ до спрощеної моделі управління рекламою.

Розширені налаштування реклами

Для досягнення кращого результату професійні PPC-фахівці використовують розширені налаштування. Для цього необхідно перейти в експертний режим на головній сторінці сервісу Adwords. Професійне налаштування Google Ads дає змогу змінювати всі ті параметри, за якими сервіс Google Ads надає кілька варіантів шаблонних налаштувань у спрощеній панелі управління. Це підійде тим, хто хоче вручну розписати денний бюджет на рекламу, а також вказати бажане охоплення потенційних клієнтів.

Більш детальні поради з налаштування кампаній в контекстній рекламі та актуальні кейси Ви зможете знайти на сайті компанії Adw Service.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар