Вуличні LED екрани – сучасні технології зовнішньої реклами

Бізнес, який хоче зробити свою рекламу помітною, вражаючою і такою, щоб кидалася в очі і привертала увагу, використовує ні що інше як LED екран. Це найпопулярніший засіб розповсюдження динамічної реклами. Тут ідеться не про статичну картинку бігбордів чи сітілійтів. Тут про динаміку, активність, яскравість передачі кольорів, чіткість рухів і наповненість форм – все те, що змушує спрямувати і затримати погляд на об’єкті реклами. І таку технологію втілюють в життя саме завдяки вуличним LED екранам https://1-rk.com.ua/uk/zovnishni-led-ekrany – лідерам за ефективністю реклами у порівнянні з класичними (статичними) рекламними конструкціями.

LED-технологія в зовнішній рекламі

LED-екран – це електронний дисплей, призначений для відображення цифрової інформації. Рекламні екрани бувають внутрішніми і зовнішніми – залежно від місця розташування (у приміщенні чи зовні).

Якщо внутрішні екрани прості у виготовленні і за своєю технологією наближені до телевізорів, то зовнішні (вуличні) Led-екрани виготовляють із високим ступенем захисту від ударів (наприклад, граду), сонячного випромінювання, вологи (дощу, снігу) та різких перепадів температури (спеки та морозу).

Такі екрани використовують для трансляції статичних картинок, рухомих стрічок та анімованих роликів. Тобто на екран можна з однаковою легкістю вивести як зображення логотипу фірми, її гасла, продукції і контактних даних, так і повноцінне промо-відео з акторами чи повністю цифровий ролик. Якою не була б реклама за своїм виглядом, технологією виготовленні і змістом, її легко і просто розмістити чи замінити за допомогою комп’ютера.

Оформлення і сфери застосування

Найпростіші LED-екрани відомі у вигляді метеотабло, рухомої інформаційної стрічки, курсів валют, аптечного хреста, табло виклику клієнтів тощо.

Більш складні рекламні конструкції, призначені для ефективного охоплення великої аудиторії, являють собою масштаблі відео екрани. Їх зазвичай розташовують на зовнішніх стінах приміщень, наприклад супермаркетів, або у вигляді окремо стоячих конструкцій (як бігборд).

Найпопулярніші місця розтошування зовнішніх LED-екранів:

  • Торгові комплекси і ТРЦ,
  • Бізнес-центри,
  • Стадіони,
  • Концертні майданчики,
  • Кінотеатри,
  • Ресторани, бари,
  • Нічні клуби,
  • Готелі,
  • Туристичні агентства,
  • Банківські установи,
  • Салони краси,
  • Аптеки,
  • Житлові комплекси,
  • Вокзали та термінали.

LED-екрани добре помітні з відстані більше чотирьох метрів, хоча це далеко не обмежувальна відстань. Так екрани з кроком пікселя 10 мм забезпечують якісне зображення навіть на відстані понад вісім метрів. А для бізнесу, який не звик економити на маркетингу, бо розуміє співвідношення фінансового вкладу і віддачі, доступні вуличні екрани з кроком пікселя від 8 до 4 мм, які мають вищу роздільну здатність і чіткість динамічного зображення на відстані від 50 метрів.

Переваги світлодіодних екранів

Технічні можливості:

  • Працює у будь-який час доби, можливе налаштування яскравості екрана залежно від часу і наявності зовнішнього освітлення;
  • Відтворення відео форматів: AVI, WMV, MP4, 3GP, ASF, MPG, FLV, F4V, MKV, MOV, DAT, VOB, TRP, TS, WEBM;
  • Відтворення анімації форматів: BMP, GIF, JPG, PNG, PBM, PGM, PPM, XPM, XBM;
  • Збереження якості зображення у будь-яких метеоумовах (у середньому від -40 до +50 градусів);
  • Можливість додаткового підключення аудіосистеми(контролер оснащений двоканальним стерео аудіовиходом);
  • Автоматичне увімкнення/вимкнення екрану в заданий час;
  • Автоматичне відтворення контенту у певні проміжки часу або на постійній основі;
  • Автоматичний запуск у разі незапланованого перезавантаження (наприклад, збоїв електропостачання);
  • Висока економність за рахунок низького споживання електроенергії.

Система управління:

  • Віддалене управління з будь-якої точки світу;
  • Керування з персонального комп’ютера/серверу здійснюється прямим підключенням по LAN кабелю;
  • Підключення з персонального комп’ютера, ноутбука, смартфона здійснюється через систему Wi-Fi.

Охоплення аудиторії:

  • Динамічна реклама краще привертає увагу, ніж статична, на 90%. За статистикою, 60% випадкової аудиторії додивляються динамічну рекламу до кінця.
  • Повноколірний LED екран з аудіо супроводом дає можливість не лише демонструвати постійні рекламні ролики, а й транслювати в реальному часі будь-які події: спортивні змагання, концерти, перебіг благодійних акцій, презентації власного бренду та інші рекламні акції, що відбуваються в реальному часі.
  • Використання LED екранів у рекламній кампанії підвищує престиж компанії в очах потенційних клієнтів, споживачів, і свідчить про високий статус бізнесу.
Поширити:

Залишити коментар:

коментар