“Київстар” розповів, коли буде зв’язок, що з даними абонентів і які поширюють фейки

© pixabay.com

Оператор мобільного зв’язку “Київстар” опублікував відповіді на питання, які найбільше цікавлять абонентів у зв’язку з нещодавньою хакерською атакою, наслідки якої досі ліквідовують.

Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією прес-служби Kyivstar.

Кібератака відбулася через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників компанії. Хакери змогли зламати його, отримати доступ до всіх даних працівника і таким чином потрапити всередину інфраструктури компанії.

Відновлення сервісів відбувається поступово. Частину послуг послуг фіксованого зв`язку вдалося відновити ще в ніч на 13 грудня.

Увечері 14 грудня розпочалося включення голосового зв`язку по всій Україні. Оператор рекомендує перезавантажити телефони і відключити послугу VoLTE в налаштуваннях.

“Наразі ми працюємо над відновленням передачі даних та SMS і сподіваємось, що вони також будуть доступні протягом доби” – повідомляє оператор.

У “Київстар” наголошують, що вся абонентська інформація та персональні дані — у безпеці. Системи, у яких ці дані зберігаються, не постраждали.

Також абонентів попереджають про активізацію шахраїв і поширення фейків. Зокрема, інформація про знищення комп’ютерів і серверів компанії є не правдивою.

Після стабілізації роботи мережі усі абоненти і корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, обов`язково отримають компенсації.

Також у різних Телеграм-каналах і особистих повідомленнях шахраї розсилають:

  • пропозиції про нібито безплатний доступ до інтернету та мережі Starlink,
  • інформацію про компансацію від “Київстар”, які можна отримати, перейшовши за посиланням (насправді воно є шахрайським),
  • фейкові форми реєстрації для першочергового відновлення зв’язку чи реєстрацію на компенсацію.

410196267-370708385474791-4555720408655140116-n

410042922-370708455474784-1119295069293473474-n

409985319-370708412141455-3101995455754271755-n

У компанії наголошують, що “Київстар” спілкується з абонентами виключно на офіційних сторінках компанії, а не в Телеграм-каналах загального користування.

“Новини про компенсації та терміни відновлення мережі надходитимуть виключно з офіційних сторінок компанії. Застерігаємо вас не ділитися номерами телефонів та особистими даними з підозрілими людьми, вони можуть виявитись шахраями”, – наголошує оператор.

Нагадаємо, через проблеми з мобільним оператором у Кропивницькому не працюють інформаційні табло на зупинках. Водночас на систему екстреного оповіщення населення на Кіровоградщині проблеми з Kyivstar не вплинули.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар