На численні побажання споживачів «ГАЗМЕРЕЖІ» розробили вдосконалений особистий кабінет із дотриманням принципів інформаційної безпеки. З ціллю забезпечити якісну цілодобову комунікацію та розширити можливості клієнтів в онлайн-сервісі було суттєво доопрацьовано меню послуг.
Першими оновленою платформою скористаються споживачі Кропивницької та Дніпровської філій ТОВ «Газорозподільні мережі України» – понад 600 тисяч клієнтів, інформує Перша електронна газета.
Особистий кабінет має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.
Серед доступних опцій:
- сплата за послуги розподілу газу з функціями Google Pay та Apple Pay;
- передача показань газового лічильника;
- завантаження і друк квитанцій;
- перегляд історії розрахунків;
- дата планової повірки лічильника та інше.
Сервіс – зручний, зрозумілий та доступний 24/7. Завдяки цьому клієнти зможуть вирішувати онлайн низку питань щодо розподілу газу і не витрачати час на дзвінки в Контакт-центр, візити в Центри обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платіжок.
Платформа вже доступна на офіційних сайтах «ГАЗМЕРЕЖІ» і Кропивницької філії.
Компанія продовжує працювати над вдосконаленням сервісу та розширенням його меж. Наступний етап – запровадження аналогічної послуги для клієнтів усіх газорозподільних підприємств під координацією Групи Нафтогаз.
Читайте також:
- Чи зміниться на Кіровоградщині ціна на газ
- Багатоповерхівка у Кропивницькому тиждень була без газу через недобросовісних мешканців
- Що робити, коли в квартирі запах газу