Чому SEO-просування сайтів актуальне в 2023 році

Іноді в інтернеті можна прочитати думки, що SEO (пошукове просування сайту) як інструмент померло і не працює. Мовляв, зараз всі просуваються платною рекламною Google, в соцмережах та інше. Але це правда лише частково. Так, відсоток платної реклами значний. Та тези про “мертве” SEO дуже легко спростувати – відкрийте Гугл, введіть будь-який пошуковий запит, і ви побачите, що більша частина видачі не є рекламою. Але ж чому є сайти без позначки “Реклама”, які демонструються на першій сторінці пошукової видачі? Все просто – тому що ці веб-ресурси оптимізовані. Тобто, їм зробили SEO.

Чому пошукова оптимізація сайтів залишається актуальною

Ми наведемо кілька причин, із-за яких замовляти SEO варто і в 2023 році:

  • Пошукова оптимізація – один із найдешевших інструментів інтернет-маркетингу. Особливо у порівнянні з контекстною рекламою;

  • Це дає змогу сайту вийти в топ-10 пошуку і з мінімальними вкладеннями підтримувати високі позиції;

  • Даний інструмент ідеальний для бізнесу в ніші з низькою конкуренцією;

  • SEO робить веб-ресурс привабливим для пошукових систем та користувачів, завдяки чому зростають поведінкові фактори та, відповідно, відвідуваність (трафік);

  • Відсутній ризик витратити рекламний бюджет без результатів;

  • Підтримка технічного здоров’я сайту.

Якщо не займатися оптимізацією свого веб-ресурсу, то достатньо швидко починають виявлятися недоліки технічного плану. І не рідкість ситуація, за якої конверсія не відбувається навіть якщо грамотно налаштована рекламна компанія – наприклад, із-за некоректної роботи сайту користувач не може зробити цільову дію (знайти щось, купити, зареєструватися, поділитися та ін.).

Які тренди 2023 році очікуються в SEO-просуванні сайтів

Перш за все – це ще більш тісна інтеграція з іншими інструментами інтернет-маркетингу. Тобто, у зв’язці з пошуковим просуванням сайтів для нарощення органічного трафіку можна використовувати:

  • Контекстну рекламу;

  • Таргетинг;

  • Ремаркетинг;

  • Рекламу в YouTube та ін.

Але потрібно обов’язково згадати і про EAT/YMYL. Це нові алгоритми пошуку Google, які відштовхуються від авторитетності та трасту веб-ресурсу. Наприклад: у вас є сайт медичних послуг і ви публікуєте в його блог статті з SEO-метою. Зараз, з запуском алгоритмів EAT/YMYL у дію, потрібно мати доказ того, що ваша інформація є достовірною. Тобто, у статті має бути конкретний автор з кваліфікацією. Окрім того, сайт, на якому стаття розміщена, має представляти реальний бізнес – конкретного лікаря, клініку, наприклад, або фінансову компанію (медицина, фінанси – до такого бізнесу особлива увага асесорів EAT/YMY). У всього цього має бути підтвердження. Тому при SEO в 2023 році варто враховувати даний нюанс.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар