Сьогодні, 30 травня, о 6 ранку через станцію Кропивницький припинився рух потягів і спеціальна техніка розпочала облаштування другої арки в залізничному насипі – прокладку тунелю і монтаж металевої гофрованої труби.
Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією з офіційного сайту міськради Кропивницького.
Вага гофрованого тунелю складає 80 тонн, його елементи скріплюють сім тисяч болтів, кожен з яких має чітко визначене навантаження. Нову арку планують ввести в експлуатацію до Дня міста.
“Крім основних, заплановані роботи з благоустрою, облаштування тротуарів та освітлення, проведення під дорожнім полотном нових водопровідно-каналізаційних мереж”, – розповів заступник міського голови Олександр Мосін.
За його словами, по завершенні реконструкції транспортне навантаження на вулиці Ельворті і Левитського буде суттєво зменшене. Вул. Левитського матиме одностоpонній pух від вул. Коpоленка.
Транспорт по вул. Ельворті в напрямку Новомиколаївки рухатиметься до Братиславської і повертатиме на вул. Нікітіна.
На вул. Нікітіна після капітального ремонту також буде односторонній рух до вулиці Короленка.
Нагадаємо, у 2018 році у Кропивницькому стартував ремонт арки на вул. Ельворті – вул. Левитського. Загальний проект реконструкції включає в себе три черги:
- І – реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті від транспортної прохідної заводу “Ельворті” до вул. Братиславської з будівництвом другого тунельного шляхопроводу поза межами існуючого;
- ІІ – реконструкція проїжджої частини вул. Ельворті від транспортної прохідної заводу “Ельворті” до вул. Євгена Чикаленка;
- ІІІ – реконструкція проїжджої частини вул. Миколи Левитського до вул. Короленка.
Зазначимо, за тимчасове припинення руху потягів над аркою у Кропивницькому “Укрзалізниця” вимагає 380 млн грн.
Читайте також: Укрзалізниця на два тижні відмінила низку поїздів через Кропивницький