Міськрада Кропивницького підключиться до моніторингового порталу “DOZORRO”

© "Ні корупції!"

Можливості порталу DOZORRO, який замовники міста можуть використовувати для більш ефективного і фахового здійснення власних закупівель, презентував у приміщенні міської ради Кропивницького фахівець із впровадження аналітичних інструментів TI Ukraine Ілля Бібов.

Про це йдеться на сайті міськради, повідомляє Перша електронна газета.

“Міська рада зможе спостерігати як проводять закупівлі її структурні підрозділи, які вони допускають порушення і чи реагують на ті відгуки, що лишають їм громадські активісти та учасники закупівель”, – відзначив Ілля Бібов.

Наразі до DOZORRO-спільноти приєдналось 15 великих замовників України, серед яких тільки чотири міські ради: Харківська, Київська, Маріупольська та Покровська.

“Наголошу, що мета підключення до порталу – не каральна. Це можливість для замовників виправити помилки у тендерній документації, часто навіть технічні, до того як стане пізно вже щось робити, – зауважив голова ГО «Центр медіарозслідувань «Прозоро» Павло Лісниченко. – Портал є аналітичним і дає можливість швидкого контакту з громадськими контролерами та учасникам. Це також можливість оцінити бізнес, заявити про тих горе-підприємців, які не хочуть працювати якісно”.

Активісти наголосили на тому, що відкриття для міської ради, її виконавчих органів, окремого кабінету користувача порталу «DOZORRO» є одним із пунктів плану підвищення рівня прозорості та доступності міської ради Кропивницького, що запропонувала ГО «Центр медіарозслідувань «Прозоро» у рамках проекту «Кропивницький: шлях до 100». Цей проект здійснюється у рамках проекту «Розбудова прозорості в містах України», що реалізує українське відділення глобальної мережі Transparency International за кошти Фонду демократії ООН (UNDEF).

Портал «DOZORRO» – це недержавна платформа, за допомогою якої можна здійснювати контроль за процесом закупівель. На порталі будь-який учасник закупівельних процесів – громадські активісти, аналітики, підприємці – може написати відгук чи скаргу про виявлені помилки у закупівлі. Самі ж замовники, якими виступають міські комунальні підприємства, управління і відділи міської ради, можуть оперативно реагувати на такі відгуки, попереджувати виникнення порушень і якісно проводити закупівлі задля економії бюджетних коштів. У той же час замовник зможе навіть скаржитись у системі на недобросовісних учасників закупівель.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар