Кропивницька фірма “Олві-центр”, яка протягом 2012-2014 рр. звела будівлю автосалону, через суд змусили заплатити 134 тис. 456 грн за договором пайової участі, який вона відмовлялася укладати з міськрадою.
Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією прес-служби прокуратури Кіровоградської області.
Господарський суд Кіровоградської області визнав достатніми аргументи Кіровоградської місцевої прокуратури та виніс рішення визнати укладеним договір про пайову участь у розвитку інфраструктури між Виконавчим комітетом міської ради Кропивницького та ТОВ підприємство «Олві-центр».
Протягом 2012-2014 років підприємство здійснювало будівництво комплексу будівель, а точніше салону з продажу автомобілів в обласному центрі.
Враховуючи, що рішенням ради від 11.12.2012 року було затверджено «Порядок залучення коштів замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури міста Кіровограда», передбачалось, що товариство має сплатити до бюджету міста 134 тисяч 456 гривень.
Прокуратура у суді наголошувала, що Управління містобудування та архітектури міської ради повідомляло ТОВ про необхідність звернення із заявою для укладення договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста та надавало для цього відповідні документи у 2014, 2015 та 2016 роках, однак підприємство дані звернення проігнорувало.
У підсумку, суд повнісю підтримав позицію прокуратури – договір пайової участі було визнано укладеним, а ТОВ підприємство «Олві-центр» отримало зобов’язання сплатити до бюджету Кропивницького 134 тис. 456 грн.
Зазначимо, що згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одним із засновників та керівників ТОВ “Олві-центр” є Теленков Олег Євгенійович.
Він же є засновником та керівником ТОВ “Порт-Олві” назва якого красується на фасаді салону Volkswagen у Кропивницькому. За даними сайту автосалону “Volkswagen центру ПОРТ-ОЛВІ”, його директором також є Олег Теленков.
Ймовірно саме під час будівництва автосалону “Volkswagen центр ПОРТ-ОЛВІ” підприємство “Олві-центр” відмовлялося укладати договір про пайову участь у розвитку інфраструктури Кропивницького.