Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Тренінг під назвою «Як зробити ОТГ відкритою та цікавою – для своєї громади, для країни, для партнерів та інвесторів? Практичні навички комунікацій для ОТГ» відбудеться у Кропивницькому 28 липня з 9.00 до 18.00.
Як повідомляється в анонсі Українського кризового медіа центру, це закритий тренінг – виключно для голів ОТГ та осіб, відповідальних за комунікацію в ОТГ.
ТРЕНЕРИ:
Арина Сатовська, експерт із комунікацій
Анна Балацька, проектний менеджер
Ігор Гавриленко, експерт з дизайну та продакшн (узгоджується)
ПОПЕРЕДНЯ ПРОГРАМА
9.00 – 9.30
Вступна частина
Знайомство учасників
Мета і завдання тренінгу.
Очікування учасників тренінгу.
Програма та формат заходу.
Арина Сатовська, експерт з комунікацій
9.30 – 10.45
ЧАСТИНА 1. КОМУНІКАЦІЙНІ ПОТРЕБИ ТА РЕСУРСИ ОТГ
Відповіді на питання «Навіщо нам комунікації? Які саме комунікації можна робити без бюджету та силами одного співробітника?»
Як саме комунікації можуть допомогти ОТГ досягати цілей розвитку? Приклади та обговорення
Які ресурси є в ОТГ для комунікацій з громадою та зовнішніми аудиторіями? Приклади та обговорення
Як залучити додаткові ресурси для комунікацій (людські, інформаційні, творчі тощо)? Формування партнерств, розкриття творчого потенціалу громади, тощо. Приклади та обговорення
Підсумки: матриця комунікаційних потреб та ресурсів ОТГ (роздатковий матеріал)
Арина Сатовська, експерт з комунікацій
10.45 – 11.00
Перерва на каву
11.00 – 12.30
ЧАСТИНА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРЕС-СЛУЖБИ (НАВІТЬ З ОДНОЇ ЛЮДИНИ)
Відповіді на питання «Що робити, якщо одна людина робить усе? Як навчити новачка?»
Як визначити, що головне? (цілі та пріоритети у роботі прес-служби) Приклади та обговорення
Обов’язкові функції прес-служби: як їх виконувати за умов обмежених ресурсів? Приклади та обговорення. Роздатковий матеріал
Як організувати робочий процес? Які інструменти допомагають зекономити час? Як можуть допомогти онлайн-програми? Приклади та обговорення. Роздатковий матеріал
Які навички потрібні прес-секретарю? Як їх розвинути? Приклади та обговорення. Роздатковий матеріал
Підсумки: все, що потрібно для організації роботи прес-служби (роздатковий матеріал)
Арина Сатовська, експерт з комунікацій
Анна Балацька, проектний менеджер
12.30 – 13.30
Обід
13.30 – 15.30
ЧАСТИНА 3. ВЕБ-САЙТ, БУКЛЕТИ, ОГОЛОШЕННЯ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТА ІНШІ КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ
Відповіді на питання «Як покращити наш веб-сайт? Як розробити сучасний буклет своїми силами? Як зробити презентацію для партнерів чи інвесторів?»
Як покращити зміст, структуру та дизайн веб-сайту ОТГ? Приклади та обговорення
Як залучити та зацікавити громаду через веб-сайт, фейсбук та друковані матеріали? Приклади та обговорення
Дошки оголошень: як їх організувати ефективно? Приклади та обговорення
Буклети та презентації для зовнішніх аудиторій: зміст, структура, дизайн. Приклади та обговорення. Роздатковий матеріал
Підсумки: основні правила роботи з інформаційними каналами та матеріалами (роздатковий матеріал)
Анна Балацька, проектний менеджер
Ігор Гавриленко, експерт з дизайну та продакшн (узгоджується)
Арина Сатовська, експерт з комунікацій
15.30 – 15.45
Перерва на каву
15.45 – 17.30
ЧАСТИНА 4. РОБОТА З ЖУРНАЛІСТАМИ
Відповіді на питання «Як зацікавити журналістів національних ЗМІ? Як підготувати голову ОТГ до ТБ-виступів?»
· У яких форматах можуть бути подані новини та історії про Вашу ОТГ? Приклади та обговорення
Як зацікавити Вашим матеріалом? Пишемо прес-релізи, запрошення та ін. матеріали для ЗМІ Приклади та обговорення. Роздатковий матеріал
Як запросити журналістів на прес-тур? Як організувати програму прес-туру? Приклади та обговорення. Роздатковий матеріал
Як підготувати спікерів до виступів на ТБ та друкованих інтерв’ю? Приклади та обговорення. Роздатковий матеріал
Підсумки: основні правила роботи зі ЗМІ (роздатковий матеріал)
Інтернет-виданням та друкованій пресі дозволяється безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті «Перша електронна газета», лише за наявності посилання (прямого відкритого посилання для он-лайн медіа) та згадки першоджерела не нижче другого абзацу. Редакція не несе відповідальності за інформацію, оприлюднену авторами блогів та читачами, які здійснюють коментування на сайті і в соцмережах.
«Перша електронна газета» відкрита до співпраці з рекламодавцями. Редакція готова розміщувати оголошення й рекламу, що не суперечать редакційній політиці, з відповідним маркуванням і на комерційній основі.
Доброго дня! Тренінг цікавий. Можлива участь. Прошу інформації. Якщо так то що необхідно для участі. Дякую.
Доброго дня. Жодної інформації про анкету для реєстрації на сайті організації нема. Спробуйте будь ласка написати на цю сторінку https://www.facebook.com/decentralizationisdobre/photos/a.194219734359464.1073741828.194175084363929/322056638242439/?type=3&theater