До обласної державної адміністрації протягом першого півріччя надійшло 824 звернення громадян, що на 165 менше порівняно з відповідним періодом 2016 року. На офіційному веб-сайті у рубриці “Інтернет-приймальня” запроваджено подання електронних звернень громадян, яких протягом першого півріччя 2017 року надійшло 94. Серед найбільш актуальних питань є такі: аграрної політики і земельних відносин; соціального захисту; комунального господарства; охорони здоров’я.
Про це повідомляє Перша електронна з посиланням на сайт ОДА.
Через Адміністрацію Президента України надійшло 96 звернень, через Кабінет Міністрів України – 62, через Верховну Раду України – 19 звернень.
До керівництва обласної державної адміністрації безпосередньо надійшло 597 звернень від громадян. Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до ОДА становить 105.
Усього з урахуванням колективних звернень до ОДА протягом першого півріччя 2017 року звернулося 3783 громадянина. Повторних звернень не надходило. Неодноразових – 96.
Питома вага звернень, які надійшли від найменш соціально захищених категорій населення у першому півріччі 2017 року склала 15,4 % від загальної кількості.
Як свідчить аналіз надходження звернень протягом першого півріччя 2017 року найбільше звернень надійшло з м. Кропивницького (227), м. Олександрії (56), Кіровоградського (65), Благовіщенського (53) районів.
Слід зазначити, що тенденції, які спостерігалися у першому півріччі 2016 року, дещо змінилися. Зокрема, суттєве збільшення звернень у першому півріччі 2017 року спостерігається від жителів Благовіщенського (з 27 до 53), Кіровоградського (з 46 до 65), Олександрівського (з 8 до 23) районів. Разом з цим, зменшились надходження звернень від жителів Голованівського (з 59 до 6), Компаніївського (з 27 до 6) та Онуфріївського (з 23 до 3) районів.
За підсумками першого півріччя 2017 року порівняно з відповідним періодом 2016 року структура звернень громадян за актуальністю тематики дещо змінилася.
Незначне збільшення звернень відбулося з питань аграрної політики і земельних відносин (+ 23), їх кількість є найбільшою (155) та порівняно з першим півріччям 2016 року вони перемістились із третьої на першу позицію. Зменшилось питань соціального захисту населення (– 45) та переміщення з першої на другу позицію. Їх кількість становить 146. Також зменшилось надходження звернень з питань комунального господарства (– 29), праці і заробітної плати (– 17), житлової політики (– 16), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (– 13), транспорту і зв’язку (– 12).
Серед найбільш актуальних питань є такі: аграрної політики і земельних відносин; соціального захисту; комунального господарства; охорони здоров’я.
Протягом першого півріччя 2017 року до обласного контактного центру на “гарячу лінію голови Кіровоградської обласної державної адміністрації” надійшло 11056 дзвінків громадян, що на 5067 менше порівняно з відповідним періодом минулого року, з них: 3618 – задоволено та частково задоволено; на 2618 – надано інформаційно-консультативну допомогу громадянам. Переважна більшість питань, які порушили громадяни, стосувалась соціального захисту (19,0 %), житлово-комунальної сфери (16,5 %), транспорту та зв’язку (7,6 %).
На телефонні “гарячі лінії” районних державних адміністраціях та виконавчих комітетах міських рад міст обласного значення надійшло 3452 дзвінка.
У першому півріччі 2017 року на особистих прийомах у керівництва облдержадміністрації побувало 217 громадян. З них 115 прийнято на особистих виїзних прийомах.
Протягом першого півріччя 2017 року до районних державних адміністрацій та міських рад міст обласного значення надійшло 21325 звернень.