Дорожники Кіровоградщини розповіли, що зробили у 2016 році

Важко, але результативно. Саме так можна охарактеризувати для дорожників робочий рік, що минає.

Коли грошей обмаль, їхнє раціональне використання це не лише питання здорового глузду, а й питання принципу. Тому на Кіровоградщині до використання виділених держбюджетом коштів підійшли максимально раціонально. Проаналізувавши зношеність дорожнього полотна та навантаження на дороги, фахівці Служби автомобільних доріг розробили план заходів, згідно якого і працювали протягом усього 2016 року.

– Мабуть ні для кого не секрет, що у цьому році ми, нарешті, розпочали поточний середній ремонт на одному зі  стратегічних напрямків Кіровоградщини – автодорозі державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине, – пояснює начальник Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області Вадим Коюденко. – Так склалося, що багато років поспіль дорожня галузь у нашій державі фінансувалася за остаточним принципом і, відповідно, не витримувалися міжремонтні терміни, тож як наслідок – маємо зараз майже повністю зношені дороги. Багато років поспіль єдине, чим ми підтримували їх життєздатність – це ямковий ремонт. Тепер же, коли реформування галузі перейшло в активну фазу і дещо збільшилося фінансування, ми розпочали серйозну роботу по відновленню дорожнього полотна на ділянках доріг з найбільшою інтенсивністю руху. Щоб зекономити на транспортних витратах – працюємо за маршрутним принципом.

Наймасштабніші роботи, як вже зазначалося вище, проводилися на трьох ділянках автодороги М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине загальною протяжністю 35 кілометрів. На цьому об’єкті працювали дві підрядні організації, що визначилися в результаті проведення тендерних процедур – ТОВ «Дор-Строй» та ДП «Кіровоградський облавтодор».

Поточний середній ремонт проводився відповідно до Розпорядження КМУ від 16.03.2016 року № 176-р. Окрім зазначених ділянок даний вид робіт проводили і на автодорозі М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровогрд-Знам’янка км 578+928 – км 589+445. Також розпочали ремонт Шляхопроводу на ділянці км 40+612 а/д М-04 та ділянки дороги Т-1703 Недогарки-Світловодськ. В новому році, разом з початком будівельного сезону там перейдуть до активної фази робіт.

Значні показники маємо і з виконання ямкового ремонту, включаючи ліквідацію новоутвореної ямковості.

– Рік був непростим для нас, дороги руйнуються дуже швидко, але ми вийшли на показник, який значно перевищує минуло- та позаминулорічний, – пояснює Вадим Коюденко. – Було нелегко, хоча і фінансування було досить інтенсивним, але багато, так би мовити,  паперових моментів не дали нам змоги працювати на всю потужність. Втім, обсяги говорять самі за себе – наші робітники працювали на максимумі.

З початку року на замовлення Служби автодоріг ліквідовано 501 412 м² деформацій покриття. Це ямковість, колійність, напливи та тріщини. У відсотковому показнику маємо 89% від загальної ураженості, в тому числі новоутвореною ямковістю.  У 2015 році квадратура відремонтованого покриття становила 231 100 квадратних метрів, а у 2014 році – 176 795 м².

Філії ДП «Кіровоградський облавтодор» переважну більшість робіт виконували на дорогах державного значення, адже саме там найбільш інтенсивний рух транспорту.

Паралельно з ремонтами велися роботи з експлуатаційного утримання дорожньої мережі – нанесення розмітки, заміна та встановлення дорожніх знаків, обрізка порослі, покіс узбіч, їх прибирання, ремонт автопавільйонів. З початку року влаштували 172,6 км дорожньої розмітки на місцевій мережі, включаючи пішоходні переходи; провели герметизацію швів та тріщин на 2 610 п.м.. План по оновленню та встановленню знаків (1 575 шт.) та сигнальних стовпчиків (1 960 шт.), ремонту(3 км)  та встановленню (0,4 км) бар’єрного огородження виконали на 100%.

Та на загальному тлі позитивної динаміки є й проблемні питання, які гальмують темпи та обсяги ремонту доріг – це відсутність фінансування на погашення заборгованості минулих років за виконання робіт. Ремонтні роботи, що проводилися ще у 2011-2013 роках за рахунок кредитних коштів і досі не профінансовані державою, а сума досить суттєва – більше 10 мільйонів гривень.

Нагадаємо, що всі роботи фінансуються з державного бюджету та за рахунок спів фінансування з місцевими бюджетами. Замовником ремонтних та експлуатаційних робіт виступає Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області.

– Підсумовуючи нашу річну роботу я хотів би відзначити відданість наших робітників. Незважаючи на тяжкі погодні умови, а це і спека влітку, і морози та снігопади взимку, люди працюють. Ми намагаємося поступово підвищувати їх соціальну захищеність і маємо надію, що наступного року вдасться підняти зарплатню простим робітникам, які працюють безпосередньо на дорозі, – додає наостанок начальник Служби. – Я хотів би подякувати кожному, хто разом з нами переживав скруту, але залишився у галузі. Не можна забувати, що найтемніший час завжди перед світанком, тож попереду нас чекає розквіт.

У переддень новорічних свят я щиро бажаю щоб у нашій країні нарешті запанував мир та спокій, щоб ми змогли відновити всю дорожню мережу та підвищити економічний потенціал і області, і країни в цілому. Нехай Янгол Різдва запалить у кожному з нас вогник віри та надії у краще, вогник віри у свої сили, вогник бажання працювати на розчудового своєї Батьківщини.

Прес-служба САД у Кіровоградській області

Поширити:

Залишити коментар:

коментар