Закінчується 2016 рік, саме час погасити наявну заборгованість за послуги теплопостачання та зустріти Новий рік без боргів. В складних умовах сьогодення, ми повинні розуміти, що перебіг опалювального сезону 2016/2017 р. залежить тільки від дотримання платіжної дисципліни, своєчасних розрахунків за енергоносії та відповідальності споживачів послуг.
Як повідомляє адміністрація підприємства ДП “Кіровоградтепло” ТОВ “ЦНТІ УНГА”, станом на 20 грудня 2016 року заборгованість споживачів – фізичних осіб (разом з пільгами та субсидіями) складає 46,9 млн. грн. (ДП “Кіровоградтепло” ТОВ “ЦНТІ УНГА” опалює дві третини будинків у Кропивницькому – ред.).
Звертаємось до вас із наполегливим проханням – терміново погасіть заборгованість за послуги з централізованого опалення!
Звертаємо вашу увагу, що своєчасне та добровільне погашення заборгованості за послуги централізованого теплопостачання дасть вам можливість уникнути примусового стягнення вказаної заборгованості, зокрема шляхом її стягнення державної виконавчої служби через накладання арешту на рухоме та нерухоме майно, його примусової реалізації, звернення стягнення на заробітну плату та пенсію.
Запрошуємо споживачів до абонентного відділу підприємства звірити стан розрахунків та оплатити наявну заборгованість за послуги з теплопостачання.
Боржники підприємства, які заборгували велику суму та не мають можливості сплатити її одноразово, можуть звернутись до абонентного відділу для укладення договору реструктуризації заборгованості та уникнути стягнення заборгованості у примусовому порядку.
Також відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня № 744 “Про зменшення фінансового навантаження на споживачів в оплаті за послуги централізованого опалення шляхом створення умов для отримання розстрочки на оплату за послугу з централізованого опалення” споживачі підприємства, які користуються централізованим опаленням, мають право скористатися розстрочкою на оплату за послуги теплопостачання. Правом на оплату послуг з теплопостачання з розстрочкою можуть скористатися споживачі, які не мають права на субсидію або її не отримали.
Фахівці по роботі із зверненнями громадян забезпечать вам безперешкодне та своєчасне прийняття заяв про розстрочку оплати за послуги з централізованого опалення згідно встановленої форми або нададуть на ваше прохання підготовлені бланки заяв для подальшого оформлення розстрочки оплати за послуги з централізованого опалення.
Прийом громадян абонентним відділом та фахівцями по роботі із зверненнями громадян здійснюється з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00 ( у п’ятницю до 16.00) за адресою: вул. Гришина (Кутузова ) 23/16 (2 поверх). Телефони для довідок : 56-15-02, 56-15-19