Рекламникам Кропивницького дали місяць на наведення ладу в їхньому господарстві

Ілюстративне фото https://zprz.city/

На території Кропивницького зафіксовано 130 конструкцій зовнішньої реклами із пошкодженими постерами, а 6 білбордів вимагають негайного ремонту.

Про це йшлося під час зустрічі керівництва міста із представниками рекламного бізнесу, повідомляє Перша електронна газета.

Таким є результат обстеження стану зовнішньої реклами в обласному центрі, проведеного спеціалістами управління містобудування та архітектури міської ради.

Серед претензій міської влади до представників рекламного бізнесу – низький рівень уваги до технічного стану площин і засміченість прилеглої до білбордів території порваними після вітру та дощу постерами. На думку начальника інспекції з благоустрою Олександра Брюховецького, підприємствам, що займаються у Кропивницькому рекламою, варто було б укласти угоди з комунальними підприємствами міста щодо прибирання вулиць обласного центру від пошматованої реклами.

У свою чергу, підприємці апелюють до міської влади щодо спрощення і запровадження прозоріших механізмів погодження реклами для її розміщення.

За результатами зустрічі підприємства рекламного бізнесу мають один місяць, щоб навести лад у своїх господарствах.

Нагадаємо, в області наведуть лад на 6500 об’єктах і 8157 тис.кв.м. території.

Читайте також:

Поширити:

Залишити коментар:

коментар