На території Кропивницького зафіксовано 130 конструкцій зовнішньої реклами із пошкодженими постерами, а 6 білбордів вимагають негайного ремонту.
Про це йшлося під час зустрічі керівництва міста із представниками рекламного бізнесу, повідомляє Перша електронна газета.
Таким є результат обстеження стану зовнішньої реклами в обласному центрі, проведеного спеціалістами управління містобудування та архітектури міської ради.
Серед претензій міської влади до представників рекламного бізнесу – низький рівень уваги до технічного стану площин і засміченість прилеглої до білбордів території порваними після вітру та дощу постерами. На думку начальника інспекції з благоустрою Олександра Брюховецького, підприємствам, що займаються у Кропивницькому рекламою, варто було б укласти угоди з комунальними підприємствами міста щодо прибирання вулиць обласного центру від пошматованої реклами.
У свою чергу, підприємці апелюють до міської влади щодо спрощення і запровадження прозоріших механізмів погодження реклами для її розміщення.
За результатами зустрічі підприємства рекламного бізнесу мають один місяць, щоб навести лад у своїх господарствах.
Нагадаємо, в області наведуть лад на 6500 об’єктах і 8157 тис.кв.м. території.
Читайте також:
- У Кропивницькому на супермаркет склали протокол за пошкодження дерева
- У Кропивницькій громаді оголосили весняне прибирання