Демпінг – досить поширене явище і полягає в тому, щоб знижувати ціни на товари штучним способом. На будь-якому ринку з’являється гравець, який використовує цінові методи конкуренції, продаючи свої товари за ціною, нижчою за ринкову, і намагаючись переманити покупця. Однак такий варіант не дозволяє отримати довгострокового першості на ринку і шкодить іншим його учасникам.
Представники торгового майданчика Avtopro.ua про демпінг
Колектив майданчика Avtopro.ua впевнений в тому, що всі учасники ринку складають єдиний організм, тому повинні працювати на його благо і розвиток. Колектив сервісу зацікавлений в тому, щоб усі продавці мали хорошу маржу після продажу товару, що дозволить їм організувати якісний сервіс.
До того ж, покупцеві потрібна не найнижча ціна, а ціна оптимальна, щоб не переплачувати, і в той же час придбати хороший товар. При таких обставинах ринок тільки виграє, до того ж його останні тренди говорять те, що сервіс з часом стає важливіше ціни. Тому політика цін повинна відповідати запитам покупця, коли він планує придбати якісний товар за допомогою фахівця і хоче отримати від цього задоволення.
Які види демпінгу мають місце бути?
- Ринковий демпінг – припускає закупівлю великої партії товару і завантаження його на склад, що забезпечує хорошу ціну. Такий товар потрібно продати якомога швидше і Avtopro.ua не проти подібної практики, з одним застереженням – виступати в якості оптового продавця і не продавати в роздріб;
- Демпінг доларів – коли вони отримують знижку і порушують умови договору з оптовими продавцями, представляючи в роздріб знижені ціни. Ставлення до такої політики на майданчику негативний, але терпиме. У перспективі планується забезпечити можливість оптовикам контролювати дилерів з метою поліпшення роботи їх мережі;
- Обманний демпінг – коли в ціні товарів не враховуються основні витрати, вкладені в ціну товарів від інших учасників ринку. Також існує обман по неактуальною ціною і маніпуляції курсом валют. На майданчику вжиті заходи, що дозволяють усувати подібні варіанти.
Ще один вид обману – представляти неякісний товар з Китаю за оригінал, використовуючи оригінальні коди і не роблячи позначок. Це шкодить покупцям, так як вони не мають можливості порівнювати товари за відсутності оригіналів. До того ж, купуючи неякісний товар, покупець розуміє, що той не відповідає його очікуванням. З подібним неприємностями на майданчику борються за допомогою ручного моделювання і відключення продавців від процесу продажу до виправлення цін в прайсах.
Надалі планується вести роботу, пов’язану з виявленням аномальних цін, що істотно відрізняються від середніх. Такі пропозиції будуть показуватися нижче інших або зовсім відключатися, про що продавці отримають повідомлення. Зазначені заходи поліпшать подачу покупцям правдивих цін.