На 15 км дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв влаштували важкий бетон, роботи тривають на 52 км. Підрядними організаціями ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ЄДБК» на 52 км дороги Н-14 укладається важкий бетон товщиною 26 см. Це останній шар дорожнього одягу бетонної дороги.
Про це повідомляє Перша електронна газета з посиланням на сторінку Укравтодору у Facebook.
Також роботи тривають на ділянках км 175+000 – км 190+000 (від с. Водяно-Лорино до повороту на с. Михайлівка) та км 198+000 – км 235+000 (від повороту на с. Сухий Єланець – до м. Миколаїв) дороги Н-14.
За сприятливих погодних умов за один день бетонні заводи виробляють 1 600 м³ бетонної суміші. Близько 140 машин з бетоном відправляються із заводів, які розміщені поблизу своїх об’єктів, на ділянки, де німецькі бетоноукладчики WIRTGEN SP124 влаштовують верхній шар покриття.
Вже на 15 км дороги влаштовано шар важкого бетону. Італійські грунтозмішувальні установки MARINI GOLDFALD майже щоденно виробляють близько 3 тис. тонн СФОВ (суміші фрезеровані оброблені в’яжучим). Вже влаштовано 302 тис. м² СФОВ. Укріпили 330 тис. м² земляного полотна негашеним вапном. На ділянках також влаштовано 443 тис. м² дренуючого шару основи з відсіву.
Капітальний ремонт на Н-14 в 2020 планується завершити на 74,2 км в межах Миколаївської області.
Окрім того, в Єланецькому, Баштанському, Новодеському та Вітовському районах ремонтуються 6 ділянок.
На 4-х ділянках км 161+204 — км 162+338 (с. Возсіятське), км 162+338 — км 165+000 (с. Возсіятське), км 172+000 — км 175+000 (с. Водяно-Лорине) та км 165+000 — км 172+000 (с.Семенівка) підрядники завершують виконувати комплекс ремонтних робіт з капітального ремонту:
- влаштування поширення дорожнього одягу та влаштування нових шарів,
- нарізання деформаційних швів,
- перевлаштування існуючих комунікацій (газопровід, водопровід, лінії електропередач та зв`язку),
- влаштування водовідведення,
- влаштування перехідно-швидкісних смуг, присипних узбіч та штучних споруд,
- оновили автопавільйони, зупинкові майданчики,
- монтаж бар’єрного огородження,
- проводяться роботи з нанесення розмітки холодним пластиком.
На ділянках км 175+000 — км 190+000 (від с. Водяно-Лорино до повороту на с. Михайлівка) та км 198+000 — км 235+000 (від повороту на с. Сухий Єланець — до м. Миколаїв) працівники підрядних організацій укладають важкий бетон товщиною 26 см — фінішний шар дорожнього одягу. Цементобетонне покриття влаштовується відразу по всій ширині (8,5 м) у напрямку м. Миколаєва.
Нагадаємо, трасу Кропивницький – Миколаїв обіцяли повністю відремонтувати до кінця 2020 року.
Читайте також:
- На трасі Кропивницький – Кривий Ріг ремонтують дорогу
- “Велике будівництво” Зеленського: урядова програма чи великий піар