
Про це повідомляє Перша електронна газета з посиланням на Департамент кіберполіції Національної поліції України.
Зловмисники налагодили діяльність шахрайського call-центру на території Донеччини й виманювали гроші у громадян за допомогою так званого вішингу (від англ. voice — «голос»; fishing — «рибалка»).
Вішинг – це вид телефонного шахрайства з використанням методів соціальної інженерії, пов’язаний з виманюванням реквізитів банківських карток або іншої конфіденційної інформації, спонуканнями до переказу коштів на картку злодіїв за допомогою голосових дзвінків тощо.
Так, шахраї телефонували громадянам під виглядом працівників служби безпеки банків і повідомляли про начебто підозрілі фінансові операції з їхніми картками. У процесі розмови фігуранти переконували людей виконати їхні інструкції та вказівки, в результаті чого отримували повний доступ до онлайн-банкінгу жертв. Надалі грошові кошти з рахунків потерпілих зловмисники перераховували на картки дропів та переводили в готівку.
За результатами розслідування встановлено, що зловмисники ошукали 24 людей на близько 3 мільйона гривень.
Наразі слідчі завершили досудове розслідування за ч.ч. 4, 5 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального Кодексу України та скерували обвинувальний акт стосовно членів угруповання до суду.
Читайте також: НЕ «єДопомога»: шахраї обкрадали українців під виглядом оформлення державної допомоги