
Кропивничанину повернули 2 299 гривень за набір ножів, які виявилися неякісними. Спочатку у магазині не хотіли повертати гроші, посилаючись на те, що їм потрібно дізнатися у виробника, як діяти в таких випадках, але згодом таки віддали всю суму.
Про це повідомляє Перша електронна газета з посиланням на сайт ГУ Держпродспоживслужби в Кіровоградській області.
У Держпродспоживслужбі зазначили, що відповідальність перед покупцем за якість товару несе продавець. Тож, завдяки спеціалістам управління, магазин повернув чоловікові повну вартість набору.
“Звертаємо увагу, що у разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець має право вимагати повернення грошей або заміну товару.
Обов’язковою умовою повернення товару є наявність чеку, квитанція тощо”.
Читайте також:
- Конфлікт у “Барві”: двоє студентів скаржаться на продавців, побиття та бездіяльність поліції
- Тисяча гривень за кросівки на три тижні: історія однієї покупки у Кропивницькому